Skip to content

تایید صلاحیت موسسه فرزان برای آموزش های سلامت بصورت حضوری و مجازی توسط شهرداری تهران

شهرداری تهران با بررسی صلاحیت تخصصی و زیرساخت های آموزش مجازی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان، صلاحیت موسسه را در زمینه آموزش های سلامت تایید کرد.

صلاحیت این موسسه پیش از این نیز به تایید شهرداری تهران رسیده بود. در نوبت گذشته موسسه فرزان، بالاترین سطح (سطح الف) و بالاترین امتیاز را میان کلیه مراکز و موسسات آموزشی غیر دولتی دریافت کرده بود. در این نوبت، به شکل قبل، سطح بندی اعلام نشده است.

موسسه فرزان با مدرسان کشوری در حوزه سلامت و با زیرساختهای آموزشی پیشرفته و امکان تولیدات چندرسانه ای (Multimedia) و نیز فناوریهای آموزشی مدرن از قبیل وبینار، آموزش مبتنی بر موبایل، آزمون آنلاین و …  فعالیت های چشمگیری را در حوزه آموزش های سلامت به شهروندان داشته است. هم اکنون بیش از ۱۳۰٫۰۰۰ کاربر عضو سامانه آموزش های الکترونیک موسسه می باشند.

این موسسه همچنین با ارائه راهکارهای سلامت هوشمند و اختصاصی برای هر فرد (personalized)، از زیرساخت سلامت الکترونیک و موبایل (E-Health & M-Health) برخوردار است و در زمینه های بیماری های مزمن همچون دیابت، قلب، سلامت روان، بسته هایی را ارائه کرده است. در حوزه سبک زندگی سالم، می توان به برنامه های فعالیت بدنی و تناسب اندام، رژیم غذایی و کاهش وزن و ترک سیگار سیگار اشاره کرد. اجرای پایلوت برنامه هوشمند ترک سیگار در شهر تهران، اخیرا به تایید کمیته سلامت شورای شهر تهران (تهران: شهر بدون دخانیات) رسید.

گفتنی است گواهینامه مذکور به منزله مجوز همکاری آموزشی موسسه فرزان با شهرداری تهران و تمامی مراکز تابعه آن می باشد.

موسسه فرزان آمادگی خود را در زمینه برگزاری برنامه های آموزشی حضوری و آنلاین و همچنین کمپین های هوشمند سلامت ویژه کارکنان سازمان ها در شهرداری تهران و موسسات تابعه آن و همچنین سایر نهادهای عمومی، دولتی و خصوصی اعلام می دارد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها