Skip to content

ورژن جدید اپلیکیشن موبایل فیت آسا: فعالیت بدنی و تناسب اندام هوشمند منتشر شد

    در این ورژن از اپلیکیشن موبایل فیت آسا، امکانات جدیدی و جالبی به اپ اضافه شده است.
    از جمله این امکانات، تعریف یک کد منحصربفرد برای هر بهورز / مراقب سلامت و دریافت آن از کاربران هنگام ثبت نام می باشد. به این ترتیب هنگام ثبت نام، مشخص می شود هر کاربر، تحت پوشش کدام بهورز / مراقب سلامت می باشد و داده های کاربر در داشبورد بهورز / مراقب سلامت خود قرار می گیرد.
    همچنین برنامه تمرین روزانه از دیگر ویژگی هایی است که به این ورژن اپ افزوده شده است. این بخش از اپ فیت آسا شامل فیلم تمریناتی است که به همراه توضیح آنها به کاربر ارائه می شود. کاربر می تواند روزانه، همزمان با پخش این فیلم ها در گوشی تلفن همراه خود، تمرینات مربوط را نیز انجام دهد.
    این تمرینات در ۳ گروه آسان، متوسط و سخت دسته بندی شده اند و در هر گروه برنامه های تمرینی متنوعی به کاربر ارائه شده است. هر برنامه تمرینی شامل تعدادی حرکت و نرمش می باشد که بصورت فیلم همراه با توضیح به کاربر نمایش داده می شود. کاربر متناسب با ویژگی های فردی، از یکی از این برنامه ها استفاده می نماید.
    در نسخه جدید اپلیکیشن فیت آسا علاوه بر تغییر در بخش ثبت نام و افزودن کد مراقبین سلامت / بهورزها و همچنین فیلم های تمرینات روزانه، موارد زیر نیز به روزرسانی شده است:
  • نقشه راه فعالیت بدنی و تناسب اندام کوتاه تر شده استو
  • ویدئو راهنما برای آشنایی بهتر کاربران با اپ، تهیه شده و در بخش معرفی اپ، قابل دسترسی است
  • در بخش جوایز، بخش امتیازات تغییراتی نموده است از جمله اینکه بخش تمرینات روزانه نیز به اپ اضافه شده است
  • بخش تشکیل گروه و چالش بهینه سازی شده است
  • جهت رفع برخی مشکلات در نسخه قبلی و بهبود عملکرد اپ، تغییراتی در آن انجام شده است

ورژن جدید اپلیکیشن موبایل فیت آسا، هم اکنون با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره موبایل ۱۰۰۰۶۵۴ قابل دسترسی است و بزودی نیز در سایت کافه بازار منتشر می گردد و بطور رایگان در دسترس علاقمندان خواهد بود

لینک دانلود مستقیم

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها