Skip to content

اخبار کتاب: خرید کتب الکترونیکی برای استفاده اعضای هیئت علمی علوم پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت از خرید کتب الکترونیکی برای استفاده اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در قالب کتابخانه دیجیتال پزشکی ایران خبر داد.

دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: e-book یا کتاب الکترونیکی گام دیگری پس از مجلات الکترونیک است که برای به روز کردن دانش اساتید و اعضای هیئت علمی علوم پزشکی با متولی گری معاونت آموزشی در کتابخانه دیجیتال راه اندازی خواهد شد.

وی یادآور شد: خرید این کتابهای الکترونیکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان مجری طرح خریداری می شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت حسن کتاب الکترونیک را نسبت به مجلات، ماندگاری بیشتر زمانی آنها برشمرد و گفت: کتاب الکترونیک تاریخ مصرف طولانی تری نسبت به مجلات دارد و این می تواند گام مثبتی در جهت ارتقاء اساتید باشد.

وی در خصوص سایت کتابخانه الکترونیک نیز یادآور شد: وزارت بهداشت منابع الکترونیک را خریداری کرده و در اختیار دانشگاهها قرار داده است و اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی می توانند به راحتی از این منابع استفاده کنند و مقالات را با متن کامل بدست بیاورند.

دکتر عین اللهی افزود: اعضای هیئت علمی می توانند با دریافت گذرواژه و کد کاربری از مجلات علمی موجود در آن و متن کامل مقالات علمی استفاده کنند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها