Skip to content

خبر فرزان: مجله چشم پزشکی ایران (Iranian Journal of Ophthalmology) در ISI نمایه شد

مجله چشم پزشکی ایران (Iranian Journal of Ophthalmology)  توسط ISI نمایه شد و هم اکنون کلیه مقالات منتشر شده درشماره نخست از سال  ۲۰۰۸(vol 20; issue1) در بانک اطلاعاتی web of science قابل جستجو می باشد. همچنین کلیه مقالات منتشر شده درشماره های بعدی مجله نیز توسط ISI نمایه می شود و قابل جستجو خواهد بود.

این مجله وابسته به انجمن چشم پزشکی ایران است. مجموعه سردبیری مجله شامل دکتر احمد جوادیان، دکتر هرمز شمس، دکتر جمشید  بهلکه، دکتر سیدفرزاد محمدی، دکتر محمد ریاضی و دکتر احمد میرشاهی می باشند. دکتر هرمز شمس عضو هیات علمی افتخاری موسسه فرزان نیز می باشد.

مجله چشم پزشکی ایران از حدود ۱ سال قبل در چارچوب قرارداد همکاری بین این مجله و موسسه فرزان، از خدمات موسسه در حوزه های نمایه سازی ، ویراستاری و مشاوره پژوهشی بهره مند بوده است.

این توفیق را به هیات سردبیری و دیگرهمکاران دراین مجله تهنیت عرض می کنیم. همچنین برتلاش و برنامه سازمان یافته همکارانمان در بخش مجلات موسسه ارج نهاده  و برای آنان بویژه دکتر احسان حامدی سرشت مدیر این حوزه آرزوی تداوم توفیقات الهی را داریم. بخش خدمات پژوهشی به سرپرستی دکتر مهرداد شیخ وطن نیز دربازبینی مقالات و ارتقای کیفی آنها در حوزه آمار و متدولوژی تحقیق نقشی قابل تقدیربرعهده داشت.

گفتنی است ISI از معتبرترین موسسات بین المللی در زمینه نمایه سازی مجلات می باشد و نمایه شدن مجله توسط آن ضمن آنکه شاخصی برای کیفیت بالای مجله محسوب می گردد به فرایند ارتقای کیفی و  بین المللی شدن مجله کمک شایان توجهی خواهد کرد. مجلات نمایه شده هر کشور در ISI از عوامل موثر بر تعداد مقالات بین المللی و شاخص های تولید علم در آن کشور می باشد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها