Skip to content

پژوهشهای دانشجویی: آغاز فعالیت دبیرخانه دائمی کنگره پژوهشهای دانشجویی

مسئول دفتر هماهنگی کمیته های تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت از ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره سالیانه پژوهشهای دانشجویی خبر داد و گفت: این دبیرخانه با هدف جمع آوری و حفظ اطلاعات و تجربیات دوره های گذشته ایجاد شده و از ابتدای سال تحصیلی جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمد مهدی گلمکانی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: در جلسه هماهنگی دهمین کنگره بین المللی پژوهش های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، آیین نامه فعالیت این دبیرخانه دائمی با مشارکت دانشجویان حاضر در کمیته های پژوهشی دانشگاههای میزبان دوره های گذشته تدوین می شود.

وی اضافه کرد: حمایت و تقویت از کمیته ها و شبکه های همکار، استفاده از تجربیات سایر دانشگاههای علوم پزشکی، برگزاری تورهای علمی بازدید از مراکز علمی کشور از سوی کمیته ها و برگزاری کارگاه های مدیریت پژوهش و توانمندسازی شبکه ها از جمله فعالیت هایی است که وزارت بهداشت از آن حمایت می کند.

سید محمد فرشته نژاد دبیر دهمین دوره کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی در جلسه هماهنگی برای کنگره دهم یادآور شد: کمیته علمی و اجرایی کنگره ایجاد شده و برنامه ریزی لازم جهت ارتقاء بخش بین الملل کنگره، ایجاد تحولاتی در زمینه علمی و ارتقای سطح علمی کنگره انجام گرفته است که نیاز است که سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در برگزاری هر چه بهتر کنگره همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: کلیه دانشجویانی که جهت ارائه مقالات علمی خود به کنگره های بین المللی خارج از کشور سفر می کنند می توانند با همکاری با کنگره دهم، پوستر و ملزومات تبلیغی این دوره از کنگره را در میان دانشجویان خارجی توزیع کنند.

دهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ ۳۰ اردیبهشت تا اول خردادماه سال آینده برگزار می شود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها