Skip to content

اخبار دانشگاهی: دانشگاه آزاد باید در پژوهش از دانشگاههای دولتی پیشی بگیرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه همواره پژوهش به عنوان اصلی ترین هدف دانشگاه آزاد اسلامی مطرح بوده واحد علوم و تحقیقات با تعداد بالای دانشجوی خود به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی باید حرف اول را در بحث پژوهش کشور بزند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله جاسبی در اولین جشنواره پژوهشی واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب افزود: طرح های پژوهشی، اختراعات، ابتکارات و فرصت های مطالعاتی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد از جمله شاخص های کیفیت در این دانشگاه به شمار می آیند.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی باید در دهه سوم فعالیت خود که دهه ارتقاء کیفی است با سرعت بسیار بتواند در مسیر رشد حرکت کرده و رتبه های برتر ملی و بین المللی را کسب کند.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تعداد دانشجوی بسیار بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در مقاطع تحصیلات تکمیلی این زمینه را به وجود آورده که مقالات زیادی در عرصه های ملی و بین المللی ارائه و در مجلات معتبر پژوهشی از این واحد به چاپ برسد.

جاسبی ادامه داد: امکانات و شرایط دانشجویان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به گونه ای است که این دانشگاه باید از دانشگاه های دولتی پیشی بگیرد و حرف اول را در کشور بزند البته لازمه این امر شرکت در امور پژوهشی، مقالات، کنفرانس ها، ابتکارات و طرح های پژوهشی است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها