Skip to content

نیروی انسانی پژوهشگر: انتشار دومین فراخوان استخدام عضو هیئت علمی علوم پزشکی در اسفند

رئیس مرکز امور هیئت علمی از انتشار دومین فراخوان عضو هیئت علمی علوم پزشکی در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: این فراخوان برای بار دوم در سال جاری و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر می شود.

دکتر محسن نفر در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: هم اکنون در حال آماده سازی مقدمات برای انتشار فراخوان دوم هستیم.

وی یادآور شد: نتایج فراخوان اول که در شهریورماه سال جاری منتشر شد نیز به زودی پس از ارزیابی مدارک اعلام می شود و تا پایان سال مراحل نهایی استخدام این افراد طی می شود.

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: وضعیت استخدام اعضای هیئت علمی که طی فراخوان معرفی شده اند به دانشگاهها اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش اعضای هیئت علمی علوم پزشکی در فراخوان اول بر اساس اعلام نیاز ۴۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور، ۴۱۲ نفر در رشته های بالینی و ۴۱۰ نفر در رشته های علوم پایه و در مجموع ۸۲۲ نفر تعیین شده بود.

دکتر نفر یادآور شد: این تعداد عضو هیئت علمی در ۱۴۰ رشته و در مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی (Ph.D)، تخصص پزشکی و فوق تخصص پزشکی بالینی پذیرفته شده اند که پس از بررسی مدارک به استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در می آیند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها