Skip to content

دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فرزان به عنوان عضو هیات …

 دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فرزان به عنوان عضو هیات مدیره و نائب رئیس انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان تهران انتخاب شد

جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان تهران با حضور مدیران و مسئولین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه با حضور مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی دارای مجوز استان تهران اساسنامه انجمن با اکثریت آراء به تصویب رسید و پس از آن، انتخابات اعضای هیات مدیره برگزار شد.

در این جلسه، دکتر غلامرضا حبیبی، مدیرعامل موسسه به عنوان رای دوم به عنوان عضو هیات مدیره انجمن انتخاب شد.

آقایان فدایی، حبیبی، منصوری، مقدسی و افشاری به عنوان اعضای اصلی و آقایان محمودزاده و مصدری به عنوان اعضای علی البدل و همچنین آقایان یزدانی و سعدی بترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل هیات مدیره انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان تهران انتخاب شدند.

در همین ارتباط هیات مدیره منتخب، در نخستین جلسه خود، آقای دکتر حبیبی مدیرعامل موسسه فرزان را به عنوان نایب رئیس انتخاب کرد. در همین جلسه آقای دکتر فدایی به عنوان رییس، آقای مهندس مقدسی به عنوان دبیر، و آقای دکتر افشاری به عنوان خزانه دار انجمن انتخاب شدند.

تمرکز مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فرزان بر ارائه خدمات کارآفرینی بویژه در حوزه سلامت بر بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها