Skip to content

گروه دیابت هوشمند در تلگرام راه اندازی شد

گروه تلگرامی “دیابت هوشمند” با هدف بحث و تبادل نظر در ارتباط با هوشمندسازی مراقبت های دیابت در دو محور پیشگیری و درمان ایجاد شده است. این گروه به موضوع سلامت الکترونیک و موبایل و سرویس های هوشمند در مدیریت دیابت و همچنین اخبار و یافته های نوین در مراقبت های دیابت اختصاص دارد  و به همت سالم سا (سرویس سلامت هوشمند موسسه فرزان) و با حضور جمعی از برترین اساتید و پزشکان کار خود را آغاز کرد.

محدودیت منابع در برابر شیوع بیماری و بار بیماری بر بیمار و نظام سلامت از یک سو و اهمیت بهبود امید به زندگی و کیفیت زندگی در بیماران از سوی دیگر ما را بر آن داشت تا در تشکیل گروه دیابت هوشمند جهت هوشمند سازی مراقبت های دیابت در دو محور پیشگیری و درمان قدمی برداریم.

در این گروه به تبادل نظر در رابطه با سلامت الکترونیک و موبایل و سرویس های هوشمند در مدیریت دیابت و همچنین اخبار و یافته های نوین در مراقبت های دیابت خواهیم پرداخت. طراحی مدل های مفهومی و بین رشته ای، ایجاد و عرضه زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، تعیین استانداردهای مراقبت و شبکه سازی هوشمند و طراحی محتوای تخصصی هوشمند از دیگر اهداف این گروه می باشد.

این برنامه ارزشمند، گامی مهم برای ارتقای کیفیت مراقبت دیابت و معرفی مفهوم “مراقبت هوشمند دیابت (Smart Diabetes Care)”  به جامعه پزشکی و عموم می باشد.

ترکیب این گروه بین رشته ای است و هم اکنون اساتید و پزشکانی با تخصص های مختلف در این گروه حضور دارند .

بدینوسیله از کلیه پزشکان عمومی و متخصصین داخلی، عمومی، چشم، غدد، کلیه و … برای عضویت در گروه دعوت به عمل می آید.

اهداف مهم برنامه مراقبت هوشمند دیابت (Smart Diabetes Care)، تنها با پشتیبانی و مشارکت ارزشمند اساتید و پزشکان فرهیخته میسر است. چشم به راه مشارکت شما در این برنامه و دریافت ایده ها، نظرها و تجربه های ارزشمند تان هستیم.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها