Skip to content

آغاز به کار شعبه جدید موسسه فرزان و سامانه کسب و کار هوشمند کارآفر باحضور شهردار

دکتر محمدباقر قالیباف ضمن بازدید از مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فرزان، شعبه این مرکز در میدان آرژانتین – خیابان الوند و همچنین سامانه کسب و کار هوشمند کارآفر را افتتاح و با دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوی فرزان، شهردار تهران در این بازدید در جریان خدمات سامانه کسب و کار هوشمند “کارآفر” و سامانه های سلامت هوشمند “سالم سا” از مجموعه دستاوردهای نوآورانه موسسه فرزان قرار گرفت.

در جریان این دیدار دکتر حبیبی، کارآفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر ملی، در رابطه با فعالیت های موسسه فرزان در ارتباط با کسب و کار هوشمند توضیحاتی ارائه کرد.

عضو هیات امنای کانون کارآفرینان استان تهران و نایب رئیس انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی خاطرنشان کرد که سامانه کسب و کار هوشمند این امکان را دارد که خدمات آموزش، مشاوره و ارزیابی و  بازخوردهای هوشمند در حوزه کسب و کار و کارآفرینی را به مخاطب شامل کارآفرینان، مدیران و کارکنان شرکت ها و سازمان ها ارائه دهد.

در ادامه این بازدید دکتر حبیبی در رابطه با فعالیت های موسسه فرزان در حوزه سلامت هوشمند و کارایی آن در تحقق شاخصهای برنامه پزشک خانواده و اجرای کمپین های هوشمند سلامت و پیشگیری از بیماری ها بویژه بلیماری های مزمن توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان با نظر شهردار تهران مقرر شد تا در جلسه ای چشم انداز سامانه های فوق بویژه در حوزه سلامت مورد بررسی قرار گیرد تا زمینه های لازم برای همکاری مشترک شهرداری تهران و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان فراهم شود.

رونمایی از سامانه کارآفر و بازدید شهردار تهران از مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فرزان، در حاشیه آیین افتتاح مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تهران در هفدهم خرداد ماه، انجام شد. سامانه یکپارچه سلامت هوشمند سالم سا به آدرس www.salemsa.net و سامانه کسب و کار هوشمند کارآفر به آدرس www.karafar.net جهت استفاده در دسترس عموم می باشد. بخش بزرگی از خدمات این دو سامانه بصورت رایگان عرضه می شود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها