Skip to content

انتخاب، دکتر غلامرضا حبیبی، مدیر عامل موسسه فرزان، به عنوان رئیس انجمن صنفی مراکز مشاوره کارآفرینی

پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان تهران و انتخابات هیات مدیره انجمن، جلسه هیات مدیره در تاریخ ۹۸/۴/۹ برگزار شد.

در این جلسه، دکتر غلامرضا حبیبی، مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی فرزان، با رای اعضای هیات مدیره، به ریاست انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی استان تهران، انتخاب شد. دکتر غلامرضا حبیی در دوره گذشته نیز به عنوان رئیس و نایب رئیس هیات مدیره این انجمن، ایفای نقش نموده بود.

در همین جلسه، دکتر داود فدایی به عنوان نایب رئیس، مهندس امیر منصوری جلیلیان به عنوان دبیر و دکتر حامد افشاری به عنوان خزانه دار انجمن انتخاب شدند.

انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی، نهادی صنفی برای هماهنگی و سازماندهی مراکز مشاوره کارآفرینی در سطح استان می باشد. این مراکز، بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال، رسالت ارائه مشاوره و خدمات پشتیبانی را به کارآفرینان و فعالیت های کارآفرینانه بر عهده دارند و زیر نظر ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها مشغول فعالیت هستند.

مرکز مشاوره کارآفرینی فرزان خصوصا در زمینه کارآفرینی دانش بنیان مشغول فعالیت است و محصولات و خدمات مختلفی را در این ارتباط، عرضه کرده است. این مرکز از همکاری با دانشگاه، مراکز رشد، پارک های فناوری و شتابدهنده ها جهت برنامه های خدمات و مشاوره کارآفرینی استقبال می نماید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها