Skip to content

برگزاری ویدئو کنفرانس مرحله پایلوت برنامه فعالیت بدنی و تناسب اندام در وزارت بهداشت

مرحله پایلوت برنامه فعالیت بدنی و تناسب اندام توسط دفتر کنترل بیماریهای غیرواگیر وزارت بهداشت و با همکاری چهار دانشگاه علوم پزشکی قزوین، اراک، فسا و خمین با برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس در وزارت بهداشت آغاز شد. این برنامه، مبتنی بر اپلیکیشن موبایل فیت آسا به مرحله اجرا در می آید.

در این ویدئوکنفرانس در ابتدا دکتر مرادی (مرکز کنترل بیماری های غیرواگیر) توضیحاتی در ارتباط با برنامه و اهمیت آن ارائه کرد. سپس دکتر غلامرضا حبیبی، مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان به معرفی اپ فیت آسا و نحوه عملکرد آن پرداخت. در ادامه، نمایندگان حاضر از دانشگاه های علوم پزشکی، نظرات خود را در ارتباط با این برنامه و نحوه اجرای آن برشمردند و سوالات خود را مطرح کردند.

اپلیکیشن فیت آسا مبتنی بر برنامه جامع نقشه راه فعالیت بدنی و تناسب اندام در قالبی جذاب و کاربرپسند ارائه شده است.

این برنامه مشتمل بر برنامه تمرین روزانه، صدها سوال و مطلب آموزشی، انگیزشی و اطلاع رسان، دهها مدل اعتبار و مدال، برنامه آموزشی چندرسانه ای و تعداد زیادی فیلم و انیمیشن می باشد.

هدف از این برنامه، توانمندسازی جهت خودمراقبتی و تغییر سبک زندگی بویژه افزایش فعالیت بدنی، برای پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر و مزمن می باشد.

دسترسی رایگان به این برنامه می تواند از طریق دانلود اپ فیت آسا از کافه بازار و یا ارسال پیامک (عدد ۱۰۰ به شماره ۱۰۰۰۶۵۴) صورت گیرد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها