Skip to content

اپلیکیشن موبایل مشاور فراما آماده بهره برداری شد

    اپلیکیشن موبایل “مشاور فراما” آماده بهره برداری شد. تا قبل از این مشاوران باید از بخش وب برای مشاوره های آنلاین استفاده می کردند…. این اپ باعث سهولت کار مشاوران می شود.
    در گام نخست، اپلیکیشن اندرویید مشاور فراما ارائه خواهد شد و پس از انجام ارزیابی های لازم، اپلیکیشن iOS در اختیار مشاوران سامانه فراما قرار می گیرد. تا آن زمان، مشاورانی که تلفن همراه آنها آیفون می باشد می توانند از نسخه وب به این منظور استفاده نمایند.
    ویژگی های اپ مشاور

  • امکان مشاوره مشاوران از طریق اپلیکیشن موبایل ویژه مشاوران (فعلا اندرویید)
  • توسعه سامانه مشاوره از راه دور و امکان مدیریت کارها درون اپ
  • افزودن مشاوره متنی
  • انجام مشاوره صوتی و تصویری از درون اپ
  • انجام مشاوره تلفنی از طریق اپ واحد
  • افزودن امکان لغو کردن جلسه و بازگشت وجه به اعتبار کاربر
  • افزودن زنگ خوردن اپ هنگام ورود کاربر یا مشاور به اتاق مشاوره
    همچنان امکان استفاده از نسخه وب برای کاربران روی موبایل یا PC فراهم است. از آنجاییکه نسخه وب بصورت responsive و دوستدار موبایل (Mobile Friendly) تهیه شده است مشاوران ارجمند می توانند از طریق مرورگر روی تلفن همراه خود، از نسخه وب استفاده نمایند. همچنین امکان استفاده روی رایانه شخصی (PC) نیز فراهم می باشد.
    مقارن شیوع بیماری کوید ۱۹، توسعه سامانه مشاوره از راه دور فراما در دستور کار موسسه فرزان قرار گرفت. نسخه وب این سامانه قبلا توسط موسسه آماده شده بود. اینک با اهتمام مدیریت و تیم برنامه نویسان این موسسه در سال ۱۳۹۹ و ابتدای ۱۴۰۰، نسخه اپ کاربر و همچنین اپ مشاور با امکان ارتباط صوتی – تصویری از داخل برنامه مورد بهره برداری می گیرد.
    موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان آماده همکاری و مشارکت برای راه اندازی سامانه های مشاوره پزشکی تخصصی با اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله پزشکان ارجمند، مراکز تحقیقاتی و درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی می باشد.

 

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها