Skip to content

نخستین جلسه هیات مدیره انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی استان تهران در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

    نخستین جلسه هیات مدیره انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی استان تهران در سال ۱۴۰۰ با حضور اعضای هیات مدیره بصورت مجازی برگزار شد. در این جلسه دکتر غلامرضا حبیبی رئیس، دکتر داود فدایی نایب رئیس، مهندس منصوری دبیر، دکتر اوجانی عضو هیات مدیره حضور داشتند.
    رئیس انجمن در ارتباط با قراردادها و تفاهم نامه های منعقد شده با صندوق کارآفرینی امید و صندوق ضمانت تعاون توضیح داد. دکتر حبیبی همچنین گزارشی از ملاقات های صورت گرفته با مدیران این دو نهاد مالی مهم کشور در ابتدای سال جاری ارائه کرد. وی گفت: در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۹ مذااکرات صورت گرفته در طول یک سال قبل از آن به نتیجه رسید و ۲ قرارداد و تفاهم نامه مهم میان کانون سراسری و نهادهای مالی فوق، منعقد شد. وی افزود: این تحول، می تواند در تثبیت جایگاه مراکز مشاوره کارآفرینی در اکوسیستم کسب و کار و کار آفرینی موثر باشد.
    دکتر حبیبی رئیس انجمن همچنین گزارشی از برگزاری مجمع در اسفند ماه سال گذشته، پیگیری دفاتر رسمی انجمن، تغییر آدرس انجمن و برنامه انجمن در سال ۱۴۰۰ ارائه نمود.
    تغییر آدرس انجمن بنا به درخواست مدیریت کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران صورت گرفت. رئیس انجمن در این ارتباط گفت بنا به درخواست اداره کار استان تهران، محل انجمن از محل این اداره در خیابان سپهبد قرنی جابجا شد و به محل استقرار مرکز مشاوره کارآفرینی فرزان منتقل گردید.
    در این جلسه، در ارتباط با جشنواره نوآوری های توسعه پایدار روستایی بحث و تبادل نظر شد. دکتر فدایی نظرات خود را پیرامون این جشنواره و همکاری با صندوق های فوق الذکر تشریح کرد.
    همچنین مهندس منصوری دبیر انجمن توضیحاتی در ارتباط با مذاکرات صورت گرفته برای همکاری با انجمن مشاوران مدیریت و انجمن نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) ارائه نمود. وی گفت: در ارتباط با انجمن VC، مذاکرات حول محور برنامه ترتبیت مربی متمرکز شده است.
    دکتر اوجانی نیز توضیحاتی درباره فعالیت های انجمن مشاوران مدیریت و مذاکرات صورت گرفته با این انجمن ارائه نمود. نخستین جلسه هیات مدیره انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی استان تهران در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

    • نخستین جلسه هیات مدیره انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی استان تهران در سال ۱۴۰۰ با حضور اعضای هیات مدیره بصورت مجازی برگزار شد. در این جلسه دکتر غلامرضا حبیبی رئیس، دکتر داود فدایی نایب رئیس، مهندس منصوری دبیر، دکتر اوجانی عضو هیات مدیره حضور داشتند.
    • رئیس انجمن در ارتباط با قراردادها و تفاهم نامه های منعقد شده با صندوق کارآفرینی امید و صندوق ضمانت تعاون توضیح داد. دکتر حبیبی همچنین گزارشی از ملاقات های صورت گرفته با مدیران این دو نهاد مالی مهم کشور در ابتدای سال جاری ارائه کرد. وی گفت: در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۹ مذااکرات صورت گرفته در طول یک سال قبل از آن به نتیجه رسید و ۲ قرارداد و تفاهم نامه مهم میان کانون سراسری و نهادهای مالی فوق، منعقد شد. وی افزود: این تحول، می تواند در تثبیت جایگاه مراکز مشاوره کارآفرینی در اکوسیستم کسب و کار و کار آفرینی موثر باشد.
    • دکتر حبیبی رئیس انجمن همچنین گزارشی از برگزاری مجمع در اسفند ماه سال گذشته، پیگیری دفاتر رسمی انجمن، تغییر آدرس انجمن و برنامه انجمن در سال ۱۴۰۰ ارائه نمود.
    • تغییر آدرس انجمن بنا به درخواست مدیریت کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران صورت گرفت. رئیس انجمن در این ارتباط گفت بنا به درخواست اداره کار استان تهران، محل انجمن از محل این اداره در خیابان سپهبد قرنی جابجا شد و به محل استقرار مرکز مشاوره کارآفرینی فرزان منتقل گردید.
    • در این جلسه، در ارتباط با جشنواره نوآوری های توسعه پایدار روستایی بحث و تبادل نظر شد. دکتر فدایی نظرات خود را پیرامون این جشنواره و همکاری با صندوق های فوق الذکر تشریح کرد.
    • همچنین مهندس منصوری دبیر انجمن توضیحاتی در ارتباط با مذاکرات صورت گرفته برای همکاری با انجمن مشاوران مدیریت و انجمن نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) ارائه نمود. وی گفت: در ارتباط با انجمن VC، مذاکرات حول محور برنامه ترتبیت مربی متمرکز شده است.
    • دکتر اوجانی نیز توضیحاتی درباره فعالیت های انجمن مشاوران مدیریت و مذاکرات صورت گرفته با این انجمن ارائه نمود.
    • در انتهای جلسه، روز شنبه ۲۵/۲/۹۹ ساعت ۱۵ برای جلسه بعدی هیات مدیره تعیین شد.

 

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها