Skip to content

آغاز هفتمین سال انتشار خبرنامه الکترونیک پژوهش و فناوری فرزان گرامی باد.

با انتشار هفتاد وسومین شماره خبرنامه الکترونیک پژوهش و فناوری فرزان، هفتمین سال انتشار آن آغاز شد. این مناسبت فرخنده را که مقارن با ایام مبارک ماه ربیع الاول و میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) شده است گرامی می‌داریم. ایفای رسالت اطلاع رسانی به پژوهشگران و فناوران کشور طی شش سال گذشته بصورت مستمر و بدون استفاده از منابع عمومی و دولتی، دستاورد مهمی می باشد که با تلاش همکارانمان در بخشهای مختلف موسسه و خبرنامه فرزان میسر شده است.
از سال نخست و آغاز راه با خبرنامه شماره ۱ در دی ماه ۸۵ تا امروز، هر ماه همت و تلاشی مضاعف برای تقدیم خبرنامه انجام شده است. حوزه های مختلف از جمله روابط عمومی، فناوری اطلاعات و سردبیری خبرنامه و بعضا بخش خدمات پژوهشی و سایر بخشهای موسسه، هماهنگ تلاش کردند تا توفیق خدمت بنحو احسن و شایسته حاصل گردد.
در شماره ۷۰ خبرنامه افزایش شمارگان خبرنامه بصورت آزمایشی به میزان بیش از ۷۰۰۰۰ اعلام شده بود. اینک مفتخریم اعلام داریم این دستاورد تثبیت شده است و شمارگان خبرنامه به مرز ۷۵۰۰۰ شماره رسیده است. توسعه روزافزون نشر الکترونیک در جهان و افزایش بها و شرایط ویژه کاغذ و چاپ در کشورمان، نشر الکترونیک را به عنوان راهکاری مهم مطرح ساخته است. در این میان، خبرنامه الکترونیک فرزان پیشرو اطلاع رسانی پژوهش و فناوری بصورت آنلاین در کشورمان است.
اما برای موسسه ای که اینک عنوان کارآفرین برتر ملی را بر خود دارد و علاوه بر پژوهش، به عنوان شرکتی دانش بنیان در حوزه فناوریهای نوین همچون تحقیق و توسعه دارویی، فناوری نانو و فناوری اطلاعات منشاء خدمات مهمی بوده است و برای خبرنامه ای که اطلاع رسانی حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار داده است این تازه شروع راه است.
همینجا فرصت را مغتنم می شماریم و از تلاش آقای دکتر محمد کوهکن مدیر سابق روابط عمومی موسسه فرزان که در راه اندازی و تداوم انتشار خبرنامه نقش مهم و موثری ایفا نموده اند قدردانی می نماییم. همینطور از دیگر دست اندرکاران خبرنامه و همکارانمان در موسسه سپاسگزاریم.
امید است در سایه عنایات الهی، روند توفیق پژوهشگران و مراکز پژوهشی کشورمان از جمله موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان و خبرنامه الکترونیک پژوهش و فناوری فرزان تداوم یابد.
همراهتان هستیم؛ همراهمان باشید که همراهی شما مایه مسرت و افتخار ماست.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها