Skip to content

حوزه های خدمات

سلامت دیجیتال

سالم سا، بالهای شما برای پرواز در آسمان سلامت دیجیتال است. با سامانه های سلامت دیجیتال سالم سا، اپ موبایل تان را بسادگی درست کنید و شرکت دانش بنیان تان یا استارت آپ تان را راه بیندازید. مشاوره صوتی - تصویری، ارزیابی و بازخورد، پیام های شخصی، آموزش بیمار و .... در یک چشم بهم زدن در دستان شماست

نشر دیجیتال

قصد طراحی محتوای چندرسانه ای و تعاملی دارید؟ می خواهید یک لوح فشرده آموزشی منتشر کنید؟ قصد ساخت اپلیکیشن های موبایل را دارید؟ شاید می خواهید از دهها عنوان لوح فشرده ما در حوزه های سلامت و کارآفرینی، مدیریت و . .. استفاده کنید! نشر دیجیتال فرزان، با تجربه اجرای طرح های ملی و مورد تایید وزارت ارشاد، سالهاست که یار و همراه شماست

آموزش مجازی

شما نیز به جمع بیش از ۵۰۰ هزار کاربر سامانه "فراسا: آموزش و سنجش الکترونیک" بپیوندید و از دوره های آموزشی متنوع این سامانه استفاده کنید. اگر یک سازمان هستید، ما از همکاری با شما برای برگزاری برنامه های آموزش مجازی استقبال می کنیم. ما تا کنون با بیش از ۹۰۰ سازمان، دانشگاه و مرکز در برنامه های آموزش مجازی همکاری داشته ایم.

سازمان پژوهش های بالینی

سازمان تحقیقات بالینی فرزان امکان طراحی و اجرای طرحهای چند مرکزی بالینی و اپیدمیولوژیک را در سطح ملی داراست. این طرح ها عمدتا شامل کارآزماییهای بالینی فاز III و IV و مطالعات اپیدمیولوژیک بزرگ می باشد. سازمان تحقیقات بالینی فرزان دارای ارتباط پویا با مراکز دانشگاهی و پژوهشی در تهران و شهرستانهای مختلف ایران است. صلاحیت این مجموعه به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – سازمان غذا و دارو رسیده است.

مشاوره کارآفرینی

مرکز مشاوره کارآفرینی فرزان دارای مجوز مشاوره، یار و همراه شما در راه اندازی و مدیریت شرکت دانش بنیان و استارت آپ تان است.کارآفرینان، هیات علمی، دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه ها می توانند از مشاوره های ما در زمینه کسب و کار بهره مند شوند. این مشاوره ها بصورت حضوری و آنلاین (صوتی - تصویری) برگزار می شود.

انتشارات فرزان

انتشارات توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان با مجوز از وزارت ارشاد، در زمینه نشر کتاب، فعال است. موسسه فرزان و همکاران آن، ضمن انتشار هزاران صفحه کتاب، سابقه دریافت جوایر مختلف کتاب از جمله کتاب سال و کتاب برگزیده جشتواره ها را در نوبت های متوالی داراست. انتشارات فرزان در حوزه های سلامت، کارآفرینی و فناوری آماده همکاری با مولفین ارجمند و سازمان ها می باشد.