Skip to content

اخبار دانشگاهی: انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی جعفریان را به ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب کرد.
در این حکم خطاب آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب می‌شوید.
از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش‌های حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید: تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان، ارتقاء برنامه‌های جاری حوزه‌های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، عملیاتی کردن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت تدبیر و امید، توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود، توجه به امر اعتدال و توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه سلامت.
در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
گفتنی است پیش از این دکتر محمدرضا منصوری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بود.
خبرنامه الکترونیک پژوهش وفناوری فرزان، انتصاب شایسته این استاد فرهیخته و مدیر ارزشمند را تبریک عرض می نماید و از پیشگاه باریتعالی، تداوم توفیقات ایشان را در اعتلای دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور خواستار است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها