Skip to content

اخبار فرزان: افتخاری دیگر: پذیرش مقاله در معتبرترین مجله درد دنیا در سال جدید

در آغازین روزهای سال ۱۳۹۱ دومین مقاله موسسه فرزان در سال جدید با عنوان” Prevalence and characteristics of headache in Khoramabad, Iran” در مجله بسیار معتبر آمریکایی Pain Physician با عامل تاثیر ۷.۷۹۳ پذیرفته شد. این مقاله به توصیف شیوع و مشخصات انواع سردرد در بیماران شهر خرم آباد استان لرستان می پردازد.
این مقاله ۶ ماه قبل به موسسه ارجاع داده شد. پس از ارسال برای دومین مجله و انجام اصلاحات مورد نظر داوران در مجله وزین Pain Physician مورد پذیرش قرار گرفت.
مجله آمریکایی Pain Physician معتبرترین مجله درد دنیا با بالاترین فاکتور تاثیر می باشد  که هر دو ماه یکبار توسط American Society of Interventional Pain Physicians منتشر می شود و در اندکسهای  Science Citation Index(ISI), Science Citation Index Expanded (SciSearch), PubMed/Medline, SCOPUS, EMBASE و… نمایه می شود. عامل تاثیر (IF)  این مجله برابر ۷۹۳/۷ می باشد.
بخش submission در دپارتمان مشاوره پژوهشی موسسه فرزان با تکیه بر اندوخته علمی و تجربه ۱۰ ساله موسسه در زمینه انتشار مقالات علمی موفق به اخذ پذیرش برای مقاله در این مجله وزین گردید. این بخش آماده است روند انتشار مقالات پژوهشگران کشورمان را در مجلات معتبر بین المللی پیگیری نماید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها