Skip to content

اخبار کتاب: عضویت ۵۸ دانشگاه در شبکه عرضه فراگیر کتابهای دانشگاهی

مرکز نشر دانشگاهی با پذیرش ۵۸ دانشگاه کشور در شبکه عرضه فراگیر کتابهای دانشگاهی (شعف)، ۳ هزار و ۵۰۰ کتاب علمی- آموزشی را در ۸ حوزه در این شبکه عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز نشر دانشگاهی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی در سطح کشور به ویژه در میان دانشجویان و دانشگاهیان و جهت دسترسی آسان به کتابهای موردنیاز، از سال گذشته اقدام به طراحی و راه اندازی سایت اینترنتی کتابهای دانشگاهی کرده است.

در این سایت که با نام “شعف” (شبکه عرضه فراگیر) راه اندازی شده است، علاوه بر معرفی کتابهای مختلف از ناشران دانشگاهی، دارای بخش جستجو است و از این طریق کاربران می توانند کتابهای مورد نظر را بر اساس عنوان، نام مولف-مترجم، فهرست و نمایه‌ کتابها جستجو کنند.

در حال حاضر ۵۸ دانشگاه کشور به عضویت این شبکه درآمدند و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در هشت حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری شهرسازی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم زیستی و علوم پایه پزشکی، کشاورزی، فرهنگها، واژگانها و واژه نامه‌ها در این سایت قابل دسترسی است.

این کتابها با تخفیف ۱۰ درصد برای استفاده دانشجویان از طریق سایت فروشگاه اینترنتی کتابهای دانشگاهی به آدرس www.bookiup.ir قابل دسترسی است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها