Skip to content

اخبار کتاب: مهلت شرکت در هفدهمین دوره کتاب سال دانشجویی اعلام شد.

دبیرخانه دایمی کتاب و پایان‌نامه سال دانشجویی فراخوان “هفدهمین کتاب سال دانشجویی” برای تمامی رشته‌های دانشگاهی را اعلام کرد دانشجویان می توانند تا ۳۱ شهریور آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره هر سال هم زمان با هفته کتاب و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی با هدف چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارایه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود.

موضوعات ویژه جشنواره هفدهمین دوره کتاب سال دانشجویان “همت مضاعف، کار مضاعف؛ به مناسبت نامگذاری سال ۸۹ از سوی مقام معظم رهبری”، “کارآفرینی و اشتغال” است.

شرایط شرکت در این فراخوان، ضروری بودن همزمانی دوره تحصیل دانشجویان با زمان چاپ و انتشار اثر، امکان شرکت تمامی مقاطع تحصیلی، دارا بودن مشخصات عمومی برای اثر منتشر شده، انتشار کتاب در سال ۸۸ یا ۸۹، الزامی بودن ارسال کپی اصلی آثار ترجمه شده و نامحدود بودن ارسال تعداد عناوین و موضوعات است.

از دیگر شرایط شرکت در فراخوان، ضروری بودن تکمیل فرم درخواست و ارسال آثار همراه تصویر کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه، تعلق صرف یک جایزه به آثار برگزیده‌ای که توسط بیش از یک نفر تالیف یا ترجمه شده است.

ناشران نیز می‌توانند به صورت مستقیم آثار دانشجویی را به دبیرخانه ارسال کرده و از ناشرانی که بیشترین مشارکت را در انتشار آثار دانشجویی داشته باشند، تقدیر به عمل می‌آید.

جشنواره کتاب سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با حمایت بنیاد هفته کتاب، سازمان ملی جوانان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه تربیت مدرس، وزارت علوم، فناوری و تحقیقات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ارسال آثار می‌توانند به آدرس اینترنتیwww.isba.ir یا دفاتر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها فرم درخواست شرکت در هفدهمین دوره کتاب سال دانشجویی را دریافت و به همراه مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ارسال کنند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها