Skip to content

اطلاع رسانی پژوهشی: ساختمان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری افتتاح شد.

ساختمان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در این استان و جمعی از مسئولان محلی و دانشگاهی افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، برقراری ارتباطات الکترونیکی راه ‌دور به منظور دریافت و ارسال اطلاعات داخلی و منطقه‌ای حوزه‌های علوم و فناوری، برقراری نظام مبادله الکترونیکی اطلاعات میان محققان ایرانی و منطقه‌ایی، گزینش، تهیه و ساماندهی دانش‌مکتوب داخلی و منطقه‌ایی در حوزه علوم و فناوری، چاپ و انتشار گزارش پژوهش‌ها، مجلات و کتاب‌های علمی فارسی و غیر‌فارسی، پاسخگویی حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و رایانه‌ای به نیازهای اطلاعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی داخل و منطقه از اهداف مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری است.
این مرکز همچنین در حوزه علوم و فناوری کشورهای واقع در خاورمیانه، آسیای مرکزی، شبه‌قاره هند، منطقه قفقاز و شمال آفریقا را پوشش می دهد.
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در سال ۷۰ تاسیس شده و زیربنای ساختمان جدید ۲۰ هزار و ۳۵۰ متر مربع و محوطه سازی آن ۹ هزار و ۱۷۶ متر مربع است و برای آن ۱۳۱ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال هزینه شده است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها