Skip to content

افتخاری دیگر: اعطای نشان حمایت از تولید ملی به مدیرعامل موسسه فرزان در جشنواره محصول ایرانی

در جشنواره محصول ایرانی، ضمن معرفی محصولات موسسه در حوزه فناوری اطلاعات و بویژه فراسا – سامانه آموزش و سنجش الکترونیک- به عنوان محصول برگزیده، از دکتر غلامرضا حبیبی کارآفرین برتر ملی و مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان با اعطای نشان حمایت از تولید ملی قدردانی شد.
“جشنواره محصول ایرانی: تکنولوژی و استاندارد جهانی” جهت بزرگداشت شرکتها و سازمانهای فعال در تولید محصولات ایرانی برگزار شد و در آن نشان حمایت از تولید ملی به همراه لوح تقدیر به برگزیدگان جشنواره اعطا گشت. جشنواره محصول ایرانی در آبان  ماه ۱۳۹۱ در سالن همایشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در کتاب همایش، شرح عملکرد موسسه فرزان منتشر شده است. در این کتاب، ضمن معرفی محصولات و خدمات موسسه، به اخذ عنوان کارآفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر ملی و کارآفرین برتر منتخب دانشگاه علوم اقتصادی در سال ۱۳۹۰ و  اخذ تندیس نوآوری در همایش ملی بزرگان نوآوری و همچنین کسب عنوان برگزیده همایش ملی تعاون در سال ۱۳۹۱  اشاره شده است.

 

همچنین تولیدات موسسه در حوزه فناوری اطلاعات معرفی شده است. از جمله این محصولات می توان به نرم افزار فراسا – سامانه آموزش و سنجش الکترونیک، نرم افزار فرادیتا – سامانه مدیریت اطلاعات بالینی- ویژه کارآزماییهای بالینی دارویی، نرم افزار فرانگار – سامانه مدیریت مقالات پژوهشی، نرم افزار پژوهشیاران فرزان – سامانه مدیریت سفارشات پژوهشی- و فرامک سامانه ارسال پیامک اشاره کرد.
فراسا به عنوان یکی از مهمترین محصولات موسسه در حوزه IT، در برگیرنده ۲۰۰ دوره آموزشی می باشد که تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از آن استفاده کرده اند. این سامانه دربرگیرنده دوره هایی در زمینه مهارتهای پژوهش و فناوری، کارآفرینی و آموزشهای کارکنان دولت می باشد.
خبرنامه الکترونیک پژوهش و فناوری فرزان از دیگر محصولات موسسه در حوزه فناوری اطلاعات است. در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موسسه دارای تاییدیه هایی از نظام صنفی رایانه، شورای عالی انفورماتیک کشور و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.
دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل و موسس موسسه فرزان در این جشنواره با اعطای نشان حمایت از تولید ملی مورد تقدیر قرار گرفت.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها