Skip to content

افتخاری دیگر: تقدیر از دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه فرزان به عنوان مدیر برتر در همایش ملی تعاون

دکتر غلامرضا حبیبی کارآفرین برتر ملی و مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در همایش ملی تعاون به عنوان مدیر برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس ویژه همایش را دریافت کرد.
این همایش در چهاردهم مهر ماه ۱۳۹۱ در سالن همایشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. در کتاب همایش، گزارشی از عملکرد موسسه فرزان منتشر شده است. در این کتاب، ضمن اشاره به انعقاد ۳۰ قرارداد و تفاهم نامه بین المللی توسط موسسه و  انتشار ۳۹۰  مقاله در مجلات بین المللی،  به انتخاب موسسه فرزان به عنوان کارآفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر ملی در سال ۱۳۹۰ و  اخذ تندیس نوآوری در همایش ملی بزرگان نوآوری در سال ۱۳۹۱  اشاره شده است. همچنین ذکر شده که انتشارات موسسه در زمینه علم سنجی، در سطح بین المللی مورد تحسین قرار گرفته است.
از سوی دیگر، دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل و موسس موسسه فرزان، معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفته است. همچنین با تاکید بر سوابق اجرایی و علمی ایشان همچون مولف برگزیده، پژوهشگر برگزیده و جوان برگزیده، به سخنرانی وی به عنوان کارآفرین برتر ملی در محضر مقام معظم رهبری در جمع برگزیدگان فعالان اقتصادی کشور نیز اشاره شده است.
در این همایش علاوه بر موسسه فرزان از پست بانک ایران، تعاونی مسکن اعضای سازمان نظام پزشکی، سازمان تامین اجتماعی، تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش و جمعی دیگر  تقدیر شد.
در حاشیه همایش، شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه و نماینده کارآفرینان در شورایعالی اشتغال کشور مصاحبه تلویزیونی انجام دادند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها