Skip to content

افتخاری دیگر: پذیرش دومین مقاله در معتبرترین مجله درد دنیا در سال ۱۳۹۱

پنج ماه پس از پذیرش نخستین مقاله از موسسه فرزان در مجله Pain Physician به عنوان معتبرترین مجله درد و بیهوشی جهان، دومین مقاله در مرداد ماه سال جاری در این مجله آمریکایی پذیرفته شد. این مقاله نتیجه یک کارآزمایی بالینی است که به بررسی تاثیر درمان عفونت هلیکوباکتر پیلوری بر بهبود سردردهای میگرنی می پردازد. عامل تاثیر یا Impact Factor این مجله ۱۰/۷۲۲ می باشد.
مقاله مذکور  با عنوان “The effect of Helicobacter pylori eradication on Migraine: a randomized double blind controlled trial”  پس از دریافت نتیجه داوری و انجام اصلاحات مورد نظر داوران طی دو ماه مورد پذیرش قرار گرفت.
مجله آمریکایی Pain Physician معتبرترین مجله درد دنیا با بالاترین فاکتور تاثیر می باشد  که هر دو ماه یکبار توسط American Society of Interventional Pain Physicians منتشر می شود و در اندکسهای  Science Citation Index(ISI), Science Citation Index Expanded (SciSearch), PubMed/Medline, SCOPUS, EMBASE و… نمایه می شود. عامل تاثیر (Impact Factor)  این مجله در سال ۲۰۱۱ به ۱۰/۷۲۲ افزایش یافته است.
با پذیرش مقاله مذکور در این مجله وزین، رکورد دیگری در سال جاری در موسسه فرزان ثبت شد؛  این بالاترین عامل تاثیر در بین مقالات پذیرفته شده در سال ۱۳۹۱ در موسسه می باشد.
بخش submission در دپارتمان مشاوره پژوهشی موسسه فرزان با تکیه بر اندوخته علمی و تجربه ۱۰ ساله موسسه در زمینه انتشار مقالات علمی موفق به اخذ پذیرش برای مقاله در این مجله وزین گردید.
موسسه فرزان آماده است تا ضمن ارائه خدمات نگارش و ویرایش علمی، پیگیری انتشار مقالات را در مجلات خارجی به انجام رساند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها