Skip to content

انتصاب دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه فرزان،به عنوان نماینده کارآفرینان در شورای عالی اشتغال کشور

در پی انتخاب به عنوان کارآفرین برتر ملی و کارآفرین برتر استان تهران، دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان نماینده کارآفرینان در شورای عالی اشتغال کشور منصوب شد.
گفتنی است دکتر حبیبی در مقطع دکترا فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در مقطع متوسطه فارغ التحصیل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است. وی موسس موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان می باشد و از آذر ماه سال ۱۳۸۰ تاکنون به مدت ۱۰ سال مدیریت این موسسه را بر عهده داشته است. موسسه در این دوره، منشا نوآوریها و خدمات چشمگیری در سطح کشور بوده و با مدیریت وی موفقیتهای درخشانی را کسب نموده است.
موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان از معدود موسسات پژوهشی موفق در بخش خصوصی می باشد که بدون وابستگی به منابع دولتی توانسته است مسیر رشد و بالندگی را طی نماید.
دکتر غلامرضا حبیبی دارای ۲۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر بین المللی تا سطح عامل تاثیر ۲/۲۴ عنوان مقاله در مجلات داخلی و ۶ مورد ارائه مقاله در کنگره های خارجی و داخلی می باشد. وی همچنین دارای ۱۱ عنوان کتاب تالیفی در زمینه های مختلف پژوهشی، آموزشی و تخصصی و ۵ عنوان کتاب در دست انتشار می باشد. تالیفات منتشر شده از وی در زمره بهترین تالیفات کشور قرار داشته و جوایز کشوری زیادی را به خود اختصاص داده اند. وی همچنین موفق به اخذ یک گرانت بین المللی در زمینه مطالعه اپیدمیولوژیک واکسن سرطان گردن رحم از کشور امریکا و ۱۴ مورد گرانت پژوهشی داخلی شده است. هم اکنون از ایشان ۳ مورد اختراع در حال طی مراحل ثبت می باشد.
مجموعه ای از تقدیرنامه ها در سوابق ایشان قابل ملاحظه است که از آن جمله می توان به کسب لوح تقدیر از ریاست مجلس شورای اسلامی، لوح تقدیر و تندیس از وزیر کار، لوح تقدیر و تندیس از مدیرکل کار و امور اجتماعی استان تهران، ۲ لوح تقدیر از استاندار تهران و کسب عنوان جوان برگزیده، لوح تقدیر از رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، ۳ لوح تقدیر و مدال از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت پژوهشی این دانشگاه، لوح تقدیر از ریاست دانشگاه تهران و لوح تقدیر از رئیس دانشگاه علوم اقتصادی همچنین کسب عناوین کتاب سال دانشگاهی، کتاب سال دانشجویی، برگزیده جشنواره ابن سینا و جشنواره شهید هدایت در دوره های متوالی اشاره کرد. بالاخره و در آخرین مورد وی موفق به احراز عنوان کارآفرین برتر ملی و کارآفرین برتر استان تهران در سال ۱۳۹۰ شده است. وی عضو کارگروه جهاد اقتصادی نیز می باشد.
دکتر غلامرضا حبیبی  مشاور و تحلیل گر کارآفرینی بویژه در زمینه کار آفرینی دانش بنیان و تهیه کننده بسته آموزشی مهارت های کارآفرینی دانشگاهی و دانش بنیان است.
‌شورای عالی اشتغال کشور  بررسی عرضه و تقاضای بازار کار و همچنین ایجاد هماهنگی بین دستگاههای ذیربط را بر عهده دارد و هدف از تشکیل آن، نظارت و پیگیری چگونگی تحقق اهداف اشتغال در‌برنامه‌های مصوب کشور است. این شورا متشکل از تعدادی از وزرا، مدیران ارشد اقتصادی کشور، رئیس کمیسیون کار و امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان کارگران و کارفرمایان و کارآفرینان می باشد. وزیر کار، دبیر شورا و رئیس جمهور، رئیس شورا  است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها