Skip to content

انتصاب پژوهشی: دو انتصاب در صندوق نوآوری و شکوفایی

رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در احکام جداگانه ای سرپرست معاونت نوآوری و توسعه فناوری و سرپرست معاونت تسهیلات و تجاری سازی این صندوق را منصوب کرد.

دکتر بهزاد سلطانی در حکمی دکتر غلامحسین رحیمی را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

در این حکم آمده است:نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در زمینه شناسایی و راهبری طرح های کلان ملی، بدین وسیله به سمت سرپرست معاونت نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب می شوید.

دکترغلامحسین رحیمی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است و علاوه بر تالیف کتاب و مقالات متعدد علمی و پژوهشی، سمت هایی از جمله ریاست سازمان سنجش آموزش کشور، رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و ریاست مرکز طرح های کلان ملی فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دیگر موارد را در کارنامه علمی و اجرایی خود دارد.

همچنین رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در حکم جداگانه ای دکتر حمید رضا شاهوردی را به عنوان سرپرست معاونت تسهیلات و تجاری سازی این صندوق منصوب کرد.

در این حکم آمده است:نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در زمینه توسعه و حمایت از طرح های فناورانه و صنعتی، بدینوسیله به سمت سرپرست معاونت تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب می شوید.

توسعه فعالیت های تجاری سازی و توسعه بازار محصولات دانش بنیان از طریق اعطای تسهیلات و اعتبارات در چارچوب قوانین و مقررات صندوق از جمله وظایف معاونت تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان شده است.

دکتر حمیدرضا شاهوردی دانشیار دانشگاه تربیت مدرس است و پیش از این سمت هایی از جمله مشاور معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، رئیس هیئت مدیره صندوق تحقیق و توسعه و نماینده دولت در صندوق، رئیس کمیته طرح های کوتاه مدت نانو فناوری ستاد ویژه توسعه نانوفناوری، عضو کارگروه ارزیابی و سیاست گذاری دستگاه های پژوهشی کشور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد

خبرنامه الکترونیک فرزان ضمن عرض تبریک، برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون در اعتلای دانش و پژوهش در کشورمان دارد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها