Skip to content

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین انجمن سلامت الکترونیک و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان

انجمن سلامت الکترونیک و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در نشستی که در تاریخ دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل سالن کنفرانس فرهنگستان علوم پزشکی برگزار شد در راستای توسعه همکاری ها و تحقق چشم انداز و اهداف و سیاستهای طرفین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
این تفاهم نامه به امضای دکتر سید شهاب الدین صدر، رئیس انجمن سلامت الکترونیک و دکتر غلامرضا حبیبی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان رسیده است.
دو طرف توافق کردند در زمینه توسعه زیست بوم استارت آپ های سلامت الکترونیک، ممیزی، اعتباربخشی و توانمندسازی استارت آپ های این حوزه، شبکه سازی، برگزاری رویدادها در حوزه سلامت الکترونیک و کارآفرینی، برگزاری دوره های مشترک آموزشی و تولید محتوا ، اجرای طرح های تحقیقاتی خصوصا در زمینه هوش مصنوعی، سلامت هوشمند، پزشکی شخصی سازی شده، خودمراقبتی، سواد سلامت و سلامت از راه دور، همکاری نمایند.
انجمن سلامت الکترونیک، یک سازمان غیردولتی است که اهم ماموریت آن توسعه سلامت الکترونیک و ارتقای زیست بوم استارت آپی آن در سطح ایران است. این انجمن با سازمان های بین المللی در زمینه سلامت الکترونیک نیز همکاری دارد. انجمن سلامت الکترونیک، تا کنون خدمات ارزشمندی ارائه کرده است که از ان جمله می توان به برگزاری کنگره بین المللی سلامت الکترونیک در کشور اشاره کرد.
موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان به عنوان یک شرکت دانش بنیان، در حوزه های سلامت هوشمند، هوش مصنوعی سلامت و پزشکی شخصی سازی شده و آموزش الکترونیک سلامت فعالیت های چشمگیری داشته است. این موسسه در حوزه سلامت هوشمند با برند سالم سا و در زمینه آموزش الکترونیک سلامت با برند فراسا خدمات خود را ارائه می کند. این موسسه و همکاران آن، پیش از این به عنوان کارآفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر ملی انتخاب شده و جوایزی را از رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و استاندار تهران دریافت کرده اند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها