Skip to content

اپلیکیشن موبایل “کارآفر: کارآفرینی و کارآفرینی دانش بنیان” آماده شد.

اپلیکیشن موبایل کارآفر به اهتمام مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی فرزان، آماده شده است و بزودی نسخه اندرویید آن از طریق کافه بازار، در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در این اپلیکیشن موبایل، متناسب با مراحل کار و نیاز کاربر، امکان استفاده از مشاوره آنلاین (صوتی – تصویری و متنی) وجود دارد.

از دیگر امکانات اپ، می توان به برنامه های آموزشی از جمله، دوره های سه گانه کارآفرینی دانش بنیان، ارائه به سرمایه گذار و نحوه نوشتن طرح کسب و کار اشاره کرد. این دوره ها بصورت چندرسانه ای، عرضه شده است.

اپلیکیشن موبایل کارآفر، دارای ویژگی های نوین و منحصربفردی نیز هست:

از جمله این موارد می توان به نقشه راه ۲۸ روزه برای طراحی مدل کسب و کار (Business Model) و طرح کسب و کار (Business Plan) اشاره کرد.

“نقشه راه مدل کسب و کار” و “نقشه راه مدل کسب و کار“، ۲ برنامه مجزای چهار هفته ای جهت تهیه مدل و طرح کسب و کار هستند. در این برنامه، کاربر،  گام به گام، با طراحی مدل و طرح کسب وکار آشنا می شود و در قالب یک برنامه آموزش توام با عمل، مدل و طرح کسب و کار خود را طراحی و بخش های مختلف بوم مدل کسب و کار را تکمیل می نماید.

در این اپلیکیشن موبایل، کاربر پیام های روزانه و در ساعات های معین، بصورت نوتیفیکیشن روی تلفن همراه خود دریافت می کند. این پیام ها شامل پیام های آموزشی، انگیزشی و اطلاع رسان می باشد که مرحله به مرحله، به کاربر کمک می کند مدل کسب و کار و طرح کسب و کار خود را آماده نماید.

در بخش دیگری از این اپ، کاربر می تواند با پاسخ به سوالات یک پرسشنامه با عنوان پرسشنامه DNA کارآفرینانه، از ویژگی های شخصیتی خود و تناسب آن با کارآفرینی آگاه گردد.

کاربر قادر است هر زمانی برایش مناسب باشد برنامه را شروع کند و در هر ساعت از شبانه روز به فعالیت های آموزشی و تنظیم مدل و طرح کسب و کار خود بپردازد؛ تمامی امکانات این اپ، رایگان است ولی مشاوره ها مستلزم پرداخت هستند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها