Skip to content

با رای هیات مدیره، دکتر غلامرضا حبیبی، مدیر عامل موسسه فرزان، مجددا به عنوان رئیس انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران، انتخاب شد

نخستین جلسه از دوره سوم هیات مدیره انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران با حضور اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۸ برگزار شد

در این جلسه، با رای اعضای هیات مدیره، دکتر غلامرضا حبیبی، مدیر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی فرزان، مجددا به عنوان رئیس انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران انتخاب شد. دکتر غلامرضا حبیی در دو دوره گذشته نیز به عنوان نایب رئیس و رئیس هیات مدیره این انجمن، ایفای نقش نموده بود.

در همین جلسه، دکتر مجید سیاری به عنوان نایب رئیس، مهندس امیر منصوری جلیلیان به عنوان دبیر و خانم آنا یارعلی به عنوان خزانه دار انجمن انتخاب شدند.

پیش از این و در تاریخ نهم شهریور ماه، جلسه مجمع عمومی انجمن برگزار شده بود و با رای اعضای انجمن، ترکیب هیات مدیره و بازرس انجمن، تعیین شده بودند.

در این جلسه هیات مدیره همچنین پیرامون سیاست های کلی هیات مدیره در دوره جدید، تدوین برنامه ۱۰۰ روزه نخست فعالیت هیات مدیره، برنامه درازمدت انجمن، برنامه جلسات آتی هیات مدیره و …. بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه، همچنین به پشنهاد یکی از مراکز عضو، حمایت و مشارکت انجمن در برگزاری اولین سمینار “کارخانه های نوآوری و تحول دیجیتال” به تصویب هیات مدیره رسید. این سمینار، در آذر ماه سال جاری مقارن با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران، نهادی صنفی برای هماهنگی و سازماندهی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در سطح استان می باشد. مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال، رسالت ارائه مشاوره و خدمات پشتیبانی را به کارآفرینان و فعالیت های کارآفرینانه بر عهده دارند و زیر نظر ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها مشغول فعالیت هستند.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی فرزان در زمینه کارآفرینی دانش بنیان مشغول فعالیت است و محصولات و خدمات متنوعی را در این ارتباط، عرضه کرده است. این مرکز به کارآفرینان و کسب و کارهای فعال خصوصا در حوزه سلامت، ارائه مشاوره می نماید. این مرکز از همکاری با دانشگاه ها، مراکز رشد، پارک های فناوری و شتابدهنده ها استقبال می نماید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها