Skip to content

برگزاری نشست های B2B و ارائه مشاوره ارتباط با صنعت به مراکز تحقیقاتی و اعضای هیات علمی توسط موسسه فرزان

در پی برگزاری “نشست مشترک دانشگاه با صنعت و جامعه” توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران، تعدادی نشست B2B برای امکان سنجی اجرای طرح های مشترک ارتباط با صنعت و ارائه مشاوره تجاری سازی از سوی موسسه فرزان به مراکز پژوهشی و اعضای هیات علمی برگزار شد.

در این نشست های کوتاه مدت، زمینه همکاری و اجرای طرح های مشترک، مورد بررسی قرار گرفت و مذاکراتی برای پیگیری برنامه ها خصوصا در حوزه های سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی سلامت و تجاری سازی محصولات سلامت، انجام شد.

در این نشست ها دکتر غلامرضا حبیبی نماینده موسسه، در ارتباط با سناریوهای مختلف تجاری سازی برنامه ها و محصولات مورد نظر، ارائه مشاوره کرد. همچنین در ارتباط با طراحی دیجیتال و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری طرح های مورد نظر، صحبت شد. موسسه فرزان همچنین برای رهیاری (کوچینگ) و ارائه مشاوره به کسب و کارها و همچنین نحوه جذب سرمایه روی طرح ها ارائه مشاوره خواهد کرد.

بر این اساس، بنا شد طرح های ارتباط با صنعت، میان موسسه فرزان و مراکز علاقمند به همکاری با موسسه، ضمن انعقاد تفاهم نامه های همکاری، پیگیری شود.

گفتنی است پیش از این، “نشست مشترک دانشگاه با صنعت و جامعه”  با حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران، اعضای هیات علمی این دانشگاه و مدیرانی از صنعت و شرکت های فعال در زمینه فناوری، در تاریخ ۲۴ بهمن ماه، در مرکز بین المللی همایش های رازی، برگزار شده بود. در این رویداد، مدیران عامل و نمایندگان چهار صنعت کشور از جمله دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان، سخنرانی کردند.

نشست های B2B اخیر، در راستای ارائه مدیرعامل موسسه فرزان و بنا به درخواست مراکز دانشگاهی و پژوهشی، برگزار می شود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها