Skip to content

بودجه پژوهش: پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال حمایت تشویقی به محققان نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعلام کرد که فروردین ماه امسال مبلغ ۹ میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال را به یکهزار و ۲۲۳ محقق نانو پرداخت کرده است.

حمایت های مذکور مربوط به افرادی است که درخواست حمایت تشویقی آنها تا آخر بهمن ماه ۱۳۹۲ در ستاد فناوری نانو داوری و تایید شده است و مشکلی برای پرداخت (مانند اشکال در شماره حساب ، شرکت نکردن در کنگره های مورد تایید ستاد و ارائه مقاله) نداشته اند.

به گفته ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، موارد پرداخت شده به تفکیک شامل ۴ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال برای ۲۶۶ مقاله آی اس آی ، ۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال به ۳۹۰ پایان نامه کارشناسی ارشد(دانشجو)، یک میلیارد و ۳۶ میلیون ریال به ۳۸۰ پایان نامه کارشناسی ارشد (استاد راهنما)، یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال به ۸۷ پایان نامه دکتری(دانشجو) ، ۵۹۰ میلیون ریال به ۸۲ پایان نامه دکتری(استاد راهنما) و ۲۰۱ میلیون ریال به بخش های دیگر تحقیقات مربوط به نانو بوده است .

این ستاد خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد تعامل بین محققین فناوری نانو، تمامی فارغ التحصیلان برای دریافت بخش دوم حمایت تشویقی ملزم به شرکت در یکی از همایش های مورد تایید ستاد ویژه فناوری نانو هستند.

این همایش ها توسط انجمن های علمی برگزار می شود و دانشجویان علاوه بر ارایه مقاله باید در کارگاه های برگزار شده توسط ستاد توسعه فناوری نانو نیز شرکت کنند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها