Skip to content

تبریک فرزان: کسب رتبه برتر جشنواره رازی توسط یکی از همکاران موسسه فرزان

طی هفته گذشته نتایج داوری پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد و در مراسمی که در ۱۶ دی ماه سال جاری با حضور رئیس جمهوری برگزار می شود از ۴۳ محقق برجسته کشور در ۱۰ کمیته تخصصی تقدیر می شود.

موسسه فرزان مفتخر است که اعلام دارد، آقای دکتر یاشار محرم زاد از همکاران محترم موسسه و از اعضای گروه نگارش علمی (SWT) این موسسه، در کمیته تخصصی علوم بالینی- جراحی به عنوان محقق جوان برگزیده (زیر ۳۰ سال) انتخاب شدند.

دکتر یاشار محرم زاد فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده و تاکنون ۳۲ مقاله در ژورنالهای داخلی و خارجی به چاپ رسانیده است.

وی در پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با مقاله ای تحت عنوان “کیفیت زندگی در جانبازان دچار قطع عضو اندام تحتانی: مطالعه ای طولانی مدت در یک مرکز ارتوپروتز” شرکت کرده و حائز رتبه نخست کمیته تخصصی علوم بالینی- جراحی در گروه محققین جوان (زیر ۳۰ سال) شده است. این مقاله در Journal of Orthopaedic Trauma با فاکتور تاثیر ۱/۴ به چاپ رسیده است. این طرح تحقیقاتی در مرکز تحقیقات ترومای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و با همکاری پژوهشکده مهندسی و پزشکی جانبازان صورت گرفته است.

موسسه فرزان ضمن تبریک به این پژوهشگر جوان کشورمان، برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون از درگاه متعال بی همتا دارد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها