Skip to content

تولید علم: هر ۳ روز یک مقاله از فرزان در مجلات بین المللی

تولید علم: هر ۳ روز یک مقاله از فرزان در مجلات بین المللی

 

موسسه فرزان مفتخر است که موفقیت این مرکز را در دستیابی به آمار هر ۳ روز پذیرش یک مقاله در مجلات بین المللی اعلام نماید. در کمتر از یک ماه پس از انتشار خبر پذیرش صدمین مقاله از این موسسه در مجلات بین المللی، این مرکز موفق شد به آمار هر سه روز پذیرش یک مقاله دست یابد. در ادامه نیز طی یک ماه موفق به اخذ پذیرش برای ۱۲ مقاله در مجلات بین المللی گردید و به این ترتیب رکورد اخذ پذیرش با آمار هر ۳ روز یک مقاله نیز شکسته شد.

دستیابی به هدف هر ۳ روز یک مقاله در برنامه استرتژیک موسسه برای ۶ ماهه اول سال آینده (۱۳۸۸) پیش بینی شده بود که با یاری خداوند متعال و تلاش بی وقفه همکاران موسسه قبل از سر رسید موعد مقرر محقق گردید.

لازم به ذکر است که هم اکنون همزمان با سی امین بهار آزادی و دهه فجر انقلاب اسلامی آمار مقالات پذیرفته شده این موسسه از مرز ۱۲۰مقاله عبور کرده است. موسسه فرزان در مورد چاپ مقالات پزشکی در مجلات معتبر بین المللی در اوایل پاییز به آمار هر ۴ روز یک مقاله دست یافته بود.

لازم به ذکر است که مقالات نهایی قبل از ارسال برای مجلات یکبار دیگر از نظر نگارش متن و زبان انگلیسی، ساختار مقاله، به روز بودن موضوع، وجود duplication  و plagiarism، روش کار و روشهای آماری به کار رفته مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرند. این موسسه با برخورداری از کادر مجرب در این زمینه در کوتاهترین زمان نسبت به اخذ پذیرش و چاپ مقالات در مجلات معتبر بین المللی اقدام می نماید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها