Skip to content

جشنواره های پژوهشی: جزئیات جایزه رویان به پژوهشگران برتر بیولوژی و سلولهای بنیادی

دوازدهمین جشنواره و کنگره بین المللی رویان از ۱۶ تا ۱۸ شهریورماه از سوی پژوهشگاه رویان برگزار می شود و طی آن جایزه مرحوم کاظمی به یکی از پژوهشگران برتر این حوزه در سطح جهان اعطا می شود.
جشنواره بین المللی رویان یک جشنواره تحقیقاتی است که به صورت سالانه و به دنبال فراخوان طرحهای تحقیقاتی در زمینه های پزشکی تولید مثل و سلولهای بنیادی برگزار می شود.
در سال جاری دوازدهمین دوره آن از سوی پژوهشگاه رویان از ۱۶ تا ۱۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری این جشنواره، دوازدهمین دوره کنگره بین المللی سلولهای بنیادی نیز برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور ۷۰ سخنران خارجی از ۱۲ شهریورماه در محل پژوهشگاه رویان از برنامه های جانبی این کنگره است. محل برگزاری کنگره در سالن همایش های رازی تعیین خواهد شد.

در دوازدهمین جشنواره رویان علاوه بر معرفی برندگان این دوره از جشنواره، برنده جایزه کاظمی (Kazemi Prize) نیز اعلام می شود.

جایزه مرحوم کاظمی جایزه ای است که سالانه به یکی از بزرگترین پژوهشگران حوزه بیولوژی و سلولهای بنیادی جهان اعطا می شود این جایزه شامل مدال یادبود دکتر کاظمی و ۲۰ هزار دلار جایزه نقدی است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها