Skip to content

جشنواره های پژوهشی: ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد.

ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

مراسم اختتاحیه ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، با حضور دکتر سورنا ستاری معاون پژوهش و فناوری ریاست جمهوری و بهزاد سلطانی رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

این جشنواره با حضور بیش از ۲۰۰ اختراع ترتیب یافته بود که بعد از چهار روز فعالیت نمایشگاهی، برگزیدگان سه بخش داوری، تجاری سازی و دالان های تسهیلات معرفی شدند.

در بخش داوری شش غرفه در حوزه های صنایع غذایی، شیمی و مهندسی شیمی، عمران، مکانیک، برق و علوم پزشکی موفق به کسب عنوان برتر شده و زهره غنوی، حمیدرضا حیدری نژاد، یوسف سنگ سفیدی، محمد مهدی مرادی، محمد بزرگی و امیرهاشم شهیدی به نمایندگی از این غرفه های برتر، جوایز و لوح یادبود جشنواره ششم را دریافت کردند.

جشنواره نوآوری و شکوفایی امسال همچنین ۱۰ غرفه برتر در بخش تجاری سازی داشت که جوایز آن به حسین کلهر، مهدی سعیدی و حمزه خانلو (طرح مشترک)، سینا منصوری و امیرعلی شریفیان (طرح مشترک)، حسن و محمدحسین مهراحمدی (طرح مشترک)، سمیه باقر بیگی و مهدی گلزار نیا (طرح مشترک)، امیر بهادر و امیرارسلان سیفی (طرح مشترک)، غلامرضا رمضانی، ناهید سرلک و همچنین بابک قبادی تعلق گرفت.

هیات داوران ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی، شرکت یکتا دانش مفید را به عنوان غرفه برتر در بخش دالان تسهیل کنندگان جشنواره معرفی کرد.

ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی روز ۱۴ بهمن با نمایش بیش از ۲۰۰ اختراع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار کرد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها