Skip to content

جشنواره های پژوهشی: مهلت ارسال آثار به جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد.

دبیر هفدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ۳۰ مهرماه را آخرین مهلت ارسال آثار به این دوره اعلام کرد و گفت: این جشنواره با مشارکت محققان برجسته داخلی، ایرانیان مقیم خارج کشور و کشورهای عضو آیسسکو برگزار می شود.
محمدرضا حسنی با اعلام این خبر افزود: هفدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با مشارکت محققان برجسته داخلی، محققان ایرانی مقیم خارج کشور و محققان کشورهای عضو آیسسکو به منظور تجلیل از پژوهشگران و معرفی فعالیتهای برتر علوم پزشکی با تاکید بر جنبه‌های نوآوری در دی ماه امسال برگزار می‌شود.
وی افزود: انتخاب برگزیدگان جشنواره بر اساس شاخص هایی همچون مقاله تا ۶۰ درصد امتیاز و کارنامه تحقیقاتی پنج ساله اخیر تا ۴۰ درصد امتیاز خواهد بود.
حسنی یادآور شد: در بخش مقاله اولویت موضوع و ضرورت اجرا، نوآوری، کاربردی بودن یا تولید علم، کیفیت متدولوژی، اعتبار نشریه و مقاله، حجم کار و مشارکتی بودن تحقیق از شاخص های مورد ارزیابی می‌شود.
وی گفت: در شاخص کارنامه تحقیقاتی پنج ساله اخیر شاخص هایی چون مقالات چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی، تالیف کتاب، ثبت اختراع، بومی سازی فناوری و پاسخگویی به نیاز کشور را شامل می‌شود.
دبیر هفدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اظهار داشت: دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد فناوری، مجلات و کمیته های دانشجویی نمونه از طریق معاونت تحقیقات و فناوری ارزشیابی و معرفی می شوند و در بخش نشریات علوم پزشکی ارسال درخواست شرکت در جشنواره الزامی است.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر اعلام کرد و گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم های ثبت نام به نشانی الکترونیکی http://razi.hbi.ir مراجعه و مدارک تکمیل شده را از طریق پست و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها