Skip to content

خبر فرزان:گزارش برگزاری دوره آنلاین آموزش مهارتهای نگارش علمی – استقبال چشمگیر از دوره های آنلاین

بخش آموزشهای الکترونیک موسسه فرزان (فراسا) دوره آنلاین آموزش مهارتهای نگارش علمی (Scientific Writing) را برگزار نمود.

طی برگزاری این دوره آموزش الکترونیک که از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا ۷ خرداد سال جاری به مدت ۲ هفته ادامه داشت،  ۱۱۷ نفر از هیات علمی دانشگاه ها، دانشجویان و پژوهشگران علوم پزشکی شرکت کردند که استقبالی چشمگیر است.

فراگیران با شرکت در دوره آموزش مهارتهای نگارش علمی، مهارتهای لازم برای نگارش مقاله پژوهشی را آموختند. طی ۱۴ روز برگزاری این دوره آموزشی، بیش از ۹۰۰۰ بازدید از صفحات اینترنتی حاوی محتوای آموزشی، فلشها و امکانات صدا و تصویر صورت گرفت.  فراگیران این امکان را داشتند که با حضور در ساعات آنلاین گفتگو با استاد دوره، به طرح سوالات خود پرداخته و با انجام تکالیف طرح شده، به تمرین آموخته های خود بپردازند. شرکت کنندگان پس از پایان دوره با شرکت در آزمون آنلاین فرصت یافتند تا میزان آموخته های خود را ارزشیابی نمایند. ارزشیابی دوره بر اساس ترکیبی از آزمون، تکالیف، میزان حضور دانش پژوهاان در سایت صورت گرفت.

استقبال چشمگیر دانشگاه های عاوم پزشکی کشور و پژوهشگران علاقمند نشان از رویکرد پژوهشگران کشورمان به آموزشهای الکترونیک دارد. طراح و مدرسین این دوره آقای دکتر غلامرضا حبیبی و خانم دکتر شیرانی بودند.

موسسه فرزان (فراسا) برگزار کننده دوره های الکترونیک آموزش پژوهش می باشد و امیدوار است با ارائه بسته کامل آنلاین تربیت پژوهشگرعلاوه بر آموزش پژوهش، گامی در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از آموزشهای از راه دور و آنلاین برداشته شده باشد. دوره های آموزشی ارائه شده در این قالب در سامانه آموزش و سنجش الکترونیک (فراسا)  به آدرس www.Farasa.net قابل دسترسی بوده و علاقمندان می توانند با مراجعه به آن، در دوره های مورد نظر ثبت نام کرده و از امکانات بی نظیر این سامانه برای ارتقای مهارتهای پژوهشی خود بهره ببرند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها