Skip to content

خبر فرزان: از فارغ التحصیلان برتر دوره های آموزشی سامانه فراسا تقدیر خواهد شد.

نظر به استقبال فوق العاده از دوره های آموزشی سامانه فراسا و موفقیت بیش از ۳۰۰۰ نفر در آزمونها و فارغ التحصیلی آنها تنها در سه ماهه تابستان سال جاری، در نظر است با شروع سال تحصیلی جدید و بصورت دوره ای، از افراد برتر در سامانه تقدیر به عمل آید.
از کاربران برتر با اعطای لوح تقدیر و جوایزی در مراکز عضو و کل سامانه،  قدردانی می شود.
هم اکنون با افزایش روز افزون شمار کاربران و مراکز تحت پوشش سامانه آموزش الکترونیک فراسا و بهره برداری از امکانات جدید آن، سامانه فراسا در ردیف نخست بهترین سامانه های آموزش الکترونیک کشور قرار گرفته است.
قابلیت های جدید سامانه همچون امکان گزارش گیری به صورت ایستا و پویا، سیستمهای پیشرفته ارزشیابی فراگیران و امکان دریافت و ارسال پیامک، فرایند یادگیری، ارزشیابی عملکرد و ارتباط با کاربران را بهبود داده است.
سامانه فراسا بزودی امکان ثبت نام انفرادی علاقمندان را در بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی فراهم خواهد ساخت. تا پیش از این تنها کاربران بواسطه عضویت مراکز می توانستند در سامانه عضو شوند و از آن استفاده نمایند.
موسسه فرزان، مجوز آموزش کارکنان دولت را نیز دریافت نموده است و این گروه از کاربران، از مزایای شرکت در تعدادی از دوره ها ویژه کارکنان دولت نیز بهره مند خواهند شد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها