Skip to content

خبر فرزان: افتتاح سامانه آموزش و سنجش الکترونیک (فراسا)

فراسا، سامانه آموزش و سنجش الکترونیک راه اندازی شد. گروهی از کارشناسان زبده در زمینه های پژوهش، طراحی آموزشی، فناوری اطلاعات به همراه برجسته ترین استادان ایرانی در داخل و خارج همکاری کردند تا با تلاشی شبانه روزی و با بهره گیری از تجربیات ارزشمند تک تک اعضای گروه، امروز با کمال افتخار فراسا (سامانه آموزش و سنجش الکترونیک) را به عنوان دستاوردی دیگر از موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان حضور پژوهشگران ارجمند و کاربران گرامی معرفی و تقدیم نماییم.

از ویژگیهای ساختاری این سامانه می توان به امکان ثبت نام آنلاین، آزمون آنلاین، ارائه مدرک آنلاین و زیرساخت پرداخت آنلاین اشاره کرد که آن را به یک سامانه منحصربفرد و تماما آنلاین بدل ساخته است. به عبارت دیگر کاربران قادرند تمامی مراحل شرکت در یک دوره آموزشی از ثبت نام اولیه تا شرکت در آزمون و حتی اخذ مدرک را بصورت آنلاین طی می نمایند.

ویژگیهای آموزشی فراسا نیز قابل توجه است: امکاناتی همچون استفاده از مولتی مدیا، اتاقهای گفتگو، امکان چت میان اساتید و دانشجویان، لینکهای مفید، ارائه شاخه بندی درختی از سرفصلهای آموزشی، تکالیف و آزمونهای آموزشی یا ارزشیابی تحصیلی، ارتباط با استاد از طریق پست الکترونیک، زمانبندی دقیق برای هر درس به همراه ذکر اهداف اموزشی و واژگان کلیدی از ویژگیهای آموزشی فراسا می باشد.

اساتید ارجمند، سازمانها و دیگر علاقمندان به برگزاری دوره های آموزشی آنلاین میتوانند با استفاده کاملا رایگان از platform فراسا و بهره گیری از مشاوره و راهنمایی کارشناسان، دوره های مورد نظر خود را برگزار نمایند.

موسسه فرزان به عنوان پایه گذار این سیستم، هم اکنون دوره هایی را در حوزه آموزش مهارتهای پژوهشگری طراحی کرده و درحال برگزاری است.

برای بازدید از سایت فراسا و آشنایی با چگونگی شرکت در دوره های آن می توانید به آدرس اینترنتی www.FarasaElearning.com مراجعه نمایید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها