Skip to content

خبر فرزان: برگزاری جلسه فصلی مدیران مؤسسه فرزان

جلسات دوره‌ای مدیران مؤسسه فرزان در پایان هر فصل برگزار می گردد. جلسه اخیر مدیران مؤسسه فرزان، دومین جلسه فصلی در سال جاری است که در تاریخ ۲۵/۶/۸۷ با حضور مدیر عامل و مدیران بخشهای مختلف برگزار گردید.

در این نشست هر یک از مدیران به ارائه گزارشی از روند فعالیتهای سه ماهه گذشته در بخش خود پرداخته و برنامه‌های آتی را با بیان شاخصهای کارشناسی شده اعلام نمودند. این جلسه که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید حاوی نکاتی در رابطه با روند ارائه خدمات به پژوهشگران و همکاریهای پژوهشی موسسه در حوزه های مختلف بود.

در ابتدای جلسه دکتر حبیبی – مدیر عامل مؤسسه – به بیان گزارش کلی از روند فعالیتهای مؤسسه و دورنمایی از برنامه‌های آتی پرداخت. وی خاطر نشان کرد که هم اکنون تابلوی همکاریهای پژوهشی موسسه در سطح ملی کامل است و بزودی شاهد توسعه خدمات و همکاریهای پژوهشی موسسه در سطح بین المللی خواهیم بود.

در ادامه دکتر حامدی سرشت – مدیر بخش مجلات- با ارائه گزارش عملکرد این بخش طی ۳ ماه اخیر (با تکیه بر موفقیت در نمایه سازی مجله چشم پزشکی ایران در دو نمایه ISIو Scopus) و تشریح روند فعالیتهای آتی این بخش، افقهای آینده در این حوزه را ترسیم نمود.

در بخش خدمات پژوهشی، دکتر شیخ وطن و دکتر بندریان بطور جداگانه به بیان روند اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و رشد چشمگیر تعداد مقالات پذیرفته شده پرداختند.افزایش تعداد مقالات پذیرفته شده (با شاخص هر ۵ روز یک acceptance از مجلات معتبر بین المللی) نشانگر روند رشد سریع مؤسسه در این حوزه است.

در زمینه مدیریت اطلاعات بالینی دکتر علیزاده مدیر این بخش با ارائه خبر نهایی شدن نرم افزار فارسی مدیریت اطلاعات بالینی، از وقوع تحولی مهم در زمینه جمع آوری داده‌های پژوهشی و طراحی بانکهای اطلاعاتی در سطح کشور خبر داد. این نرم افزار تحت وب خروجی قابل آنالیز ارائه می نماید و از پشتیبانی موسسه فرزان برخوردار خواهد بود.

همچنین در مورد ارتباطات مؤسسه فرزان با مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، مؤسسات و مراکز دولتی و غیر دولتی، خانم دادرس مدیر مراکز داخل به بیان فعالیتها و برنامه‌های این بخش پرداختند.

همچنین در این جلسه آقای کوهکن – مدیر روابط عمومی – به ارائه گزارش عملکرد این بخش پرداخت. ارسال ۶۰۰۰۰  نفر- شماره خبرنامه الکترونیک، راه اندازی ۲ وب سایت و نیز برگزاری جشن نمایه شدن مجله چشم پزشکی از فعالیتهای این بخش طی ۳ ماه گذشته می باشد.

در این جلسه دکتر صدر اشکوری به عنوان مدیر بخش دندانپزشکی معرفی شد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها