Skip to content

خبر فرزان: دانشگاه علوم پزشکی ایران بسته الکترونیک فراسای پژوهش را تهیه کرد.

دانشگاه علوم پزشکی ایران بسته آموزشی فراسای پژوهش را برای استفاده اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه تهیه کرد. اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه از این پس به مدت ۱ سال به محتوای آموزشی کلیه دوره های فراسا دسترسی خواهند داشت.

فراسای پژوهش مشتمل بر بیش از ۴۰ دوره آموزش پژوهش می باشد که به شکل الکترونیک ارائه می شود. دوره های فراسا در قالب شش بسته آنلاین آموزش پژوهشگر (فراسای پژوهش) تدارک دیده شده است و تعداد دوره ها نیز مرتب در حال افزایش می باشد.

در کنار طراحی و تدوین محتوا توسط اساتید برجسته، طراحی آموزشی این دوره ها توسط کارشناسان زبده صورت گرفته است؛ بنحویکه اهداف آموزشی، تعیین گروه هدف، سرفصلهای آموزشی، زمانبندی هر درس، منابع بیشتر برای مطالعه، پیش نیازهای دوره، واژگان آموزشی و لینکهای اینترنتی مفید از مختصات تمامی دوره هاست.

در تمامی دوره ها، از سیستم های آموزشی مولتی مدیا جهت آموزش و یادگیری بهتر بهره گرفته شده است. فلش های آموزشی و متن گویا از جمله این ویژگی ها است. گرافیک چشم نواز سامانه فراسا نیزعامل مهمی در ایجاد و تقویت انگیزش یادگیری است.

دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه های تیپ ۱ کشور در علوم پزشکی می باشد و براساس آخرین رتبه بندی صورت گرفته، حائز رتبه ششم در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور شده است. این دانشگاه با دارا بودن ۱۶ مرکز تحقیقاتی، از برجسته ترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حوزه پژهش می باشد.

از این پس اساتید و دانشجویان این دانشگاه می توانند بدون محدودیت و بر اساس سیاستهای دانشگاه در این دوره ها شرکت نمایند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها