Skip to content

خبر فرزان: رونمایی از درخت دانش و پژوهش فرزان

درخت تو گر بار دانش بگیرد                          به زیر آوری چرخ نیلوفری را

در مراسمی که با حضور مدیران و کارکنان موسسه فرزان و مهمانان ویژه برگزار گردید، درخت دانش و پژوهش فرزان رونمایی شد. درخت دانش و پژوهش نمادی از دوره های آموزش الکترونیک موسسه فرزان می باشد که با گذراندن این دوره ها، فرد تواناییهای لازم جهت طراحی، اجرا و پایش طرحهای تحقیقاتی مختلف را کسب خواهد کرد. شاخه های اصلی درخت دانش و پژوهش شامل “مهارتهای پایه ای”، “جستجو”، “روش تحقیق”، “آمار زیستی”، “نگارش علمی” و “پژوهشهای بالینی” می باشد که در مجموع در برگیرنده ۵۲ عنوان دوره آموزشی است.

حضور مجربترین اساتید و پژوهشگران و نیز استفاده از استانداردهای آموزشی در طراحی دوره ها از نقاط قوت این سامانه آموزشی به حساب می آید. دوره های آموزشی در برگیرنده شاخصهای آموزشی متعددی از قبیل اهداف آموزشی، تمرین و تکالیف، امکان پرسش و پاسخ آنلاین (چت)، به بحث گذاردن موضوعات در قالب انجمنهای علمی (forums) و آزمون آنلاین پایان دوره می باشند. همچنین به منظور تعامل بیشتر در آموزش مطالب از امکانات چند رسانه ای (MultiMedia) در طراحی دوره ها بهره گرفته شده است.

درخت دانش و پژوهش فرزان هم اکنون آماده ارائه به علاقمندان می باشد. طی ماه های اخیر، دوره های آموزشی این سامانه مورد توجه دانشگاه ها، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران کشورمان قرار گرفته است و در پاسخ به این استقبال گسترده، هم اکنون کلیه دوره های آموزشی درخت دانش و پژوهش در دسترس علاقمندان خواهد بود.

دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی می توانند برای دریافت امکان استفاده پژوهشگران خود با ما تماس حاصل نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزشی درخت دانش و پژوهش فرزان می توانید به وب سایت فراسا (سامانه آموزش و سنجش الکترونیک)www.farasa.net  مراجعه نموده و یا با شماره تلفنهای ۶۶۹۱۹۱۰۶ – ۰۲۱ و ۶۶۴۳۹۴۶۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها