Skip to content

خبر فرزان: فراسا “ایران کد” دریافت کرد.

“فراسا؛ بسته نرم افزاری آموزش الکترونیک” که توسط کارشناسان موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان ایجاد و راه اندازی شده است، “ایران کد” دریافت کرد.

با پیگیریهای صورت گرفته از مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران وابسته به وزارت محترم بازرگانی، فراسا؛ موفق به اخذ “ایران کد” گردید. ایران کد، کد ملی ۱۶ رقمی منحصر بفرد کالا و خدمات است. این عدد با همراهی بارکد منحصر بفرد خود به مثابه شناسنامه آن کالا یا خدمات خاص می باشد و دارای اعتبار ویژه ای در ارائه محصول مربوطه می باشد.

“فراسا؛ سامانه آموزش و سنجش الکترونیک”، بسته نرم افزاری آموزش الکترونیک می باشد که از سال ۱۳۸۸ راه اندازی شده است. این زیر ساخت نرم افزاری هم اکنون در برگیرنده بیش از ۵۰ دوره آموزش الکترونیک در زمینه تربیت پژوهشگر می باشد. این بسته آموزشی مورد استقبال جامعه دانشگاهی کشور واقع شده است و تاکنون ۱۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور این بسته آموزشی را برای استفاده هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران مراکز تحقیقاتی خود تهیه کرده اند.

استفاده از طراحی آموزش استاندارد توسط مجربترین اساتید هر حوزه، امکانات چندرسانه ای (MultiMedia)، ابزارهای کمک آموزشی از قبیل انجمنها، امکان گفتگوی آنلاین، پرسشهای متداول، واژگان کلیدی، امکان ذخیره سازی فایل، ارائه تکلیف، آزمون آنلاین و نیز ارائه گواهی پایان دوره  آنلاین از جمله مزیتهای این سامانه نرم افزاری می باشد. فراسا به آدرس الکترونیک www.farasa.net در دسترس می باشد. با مراجعه به این پایگاه الکترونیک از عناوین دوره ها و چگونگی استفاده از آنها مطلع خواهید شد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها