Skip to content

خبر فرزان: پذیرش نخستین مقاله گروه علم سنجی فرزان در یک مجله معتبر بین المللی

گروه علم سنجی موسسه فرزان با هدف گرد هم آوردن اندیشمندان و نخبگان حوزه‌های مختلف و با بهره‌گیری از دانش و توان جمعی و به امید رشد دانش و پژوهش، افزایش انتشارات ایران در حوزه علم سنجی و همکاری با پژوهشگران و مراکز تحقیقاتی علاقه‌مند جهت تهیه و انتشار مقالات ارزشمند در سطح بین‌المللی، در اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده است.

این گروه مطالعاتی با گذشت تنها ۶ ماه از شروع فعالیتعای خود با طراحی و اجرای ۶ طرح تحقیقاتی، گامی استوار در زمینه مطالعات علم سنجی برداشته است. در همین راستا نخستین مقاله از سری طرحهای تحقیقاتی اجرا شده توسط گروه علم سنجی فرزان با موضوع lung transplant در یکی از مجلات معتبر بین المللی پذیرفته شده است و بزودی منتشر خواهد شد. این توفیق در مدت زمان کمی از شروع فعالیتهای گروه حاصل شده است. با پشتیبانی موسسه، گروه علم سنجی فرزان علاوه بر طراحی یک برنامه راهبردی برای فعالیتهای آینده، در حال توسعه کمی و کیفی طرحهای تحقیقاتی در این حوزه می باشد.

گروه علم سنجی فرزان به منظور بسط و گسترش این قبیل مطالعات، از کلیه مراکز پژوهشی و پژوهشگران علاقمند در این حوزه دعوت به همکاری می نماید.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها