Skip to content

خبر فرزان: چهارصد نفر از کارکنان بانک مرکزی در دوره های آموزشی فراسا شرکت کردند.

پیرو توافق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در حوزه آموزشهای الکترونیک، قریب به ۴۰۰ نفر از کارکنان این بانک در دوره های آموزشی سامانه فراسا شرکت کردند.
جلسه افتتاحیه این دوره های آموزشی در سالن الزهرا واقع در بانک مرکزی و بصورت آنلاین برگزار گردید و کارکنان بانک با بهره گیری از امکانات آموزشی مدرن از قبیل وبینار (ارتباط آنلاین با استاد و پرسش و پاسخ آنلاین) و امکانات چندرسانه ای (مولتی مدیا) در دوره های آنلاین مدیریت تصمیم گیری، ارگونومی اداری، روش تحقیق و آیین نگارش در مکاتبات اداری شرکت کردند. همچنین ارسال پیامک های محتوی نکات آموزشی و نیز تکالیف آموزشی از دیگر ویژگیهای این دوره ها بوده است.
گفتنی است موسسه فرزان با  ایجاد و توسعه زیرساخت آنلاین مدرن تحت عنوان “سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا” و با مجوز برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری – مرکز آموزش مدیریت دولتی، مجری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت می باشد. کلیه شرکت کنندگان در دوره های فراسا  امتیاز آموزش ضمن خدمت کارکنان دریافت می نمایند.
سامانه آموزش و سنجش فراسا در برگیرنده بیش از ۲۰۰ عنوان دوره آموزشی و ۲۲۰۰۰ کاربر از ۶۰۰ دانشگاه، مرکز تحقیقاتی و سازمانهای سراسر کشوراست و وب سایت فراسا در سیستم رتبه بندی صفحات (Page Rank) موتور جستجو گوکل، رتبه های ۴ و ۵ را دریافت کرده است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها