Skip to content

خدمات پژوهشی: فرزان؛ اولین، مجربترین و بهترین مرکز خدمات پژوهشی و نگارش علمی در کشور

فرزان با ارائه بیش از ۳۰۰۰ مشاوره پژوهشی و انتشار مستقیم ۵۰۰ مقاله در مجلات معتبر بین المللی تا سطح IF 24، در ارائه خدمات پژوهشی در حوزه سلامت سرآمد می باشد. با بهره برداری از نرم افزار “پژوهشیاران فرزان” پژوهشگران و سفارش دهندگان می توانند در هر لحظه با مراجعه به سامانه و همچنین دریافت ایمیل و پیامک، در جریان روند پیشرفت کار خود و اقدامات صورت گرفته قرار گیرند.

“پژوهشیاران فرزان” قابلیت دریافت درخواست ها و سفارشات پژوهشی و پاسخ به آنها را دارا بوده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی درخواست ارسالی خود را با موسسه پیگیری نمایند.
از این پس کلیه پژوهشگران ارجمندی که از خدمات موسسه فرزان استفاده می نمایند می توانند از روند پیشرفت پروژه های خود بصورت آنلاین یا از طریق دریافت پیامک و ایمیل آگاه شوند و با موسسه در ارتباط باشند. طراحی و عرضه این نرم افزار با همکاری مشترک مشاوران پژوهشی و مهندسین نرم افزار در بخشهای فناوری اطلاعات و خدمات پژوهشی موسسه مدت ۱۶ ماه زمان صرف شده است.
گفتنی است پیش از این، نرم افزارهای دیگری مانند فراسا، فرادیتا، فرانگار، فرامک و فراساز از این موسسه عرضه شده است که تاییدیه های شورای عالی انفورماتیک کشور و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز دریافت نموده اند.
موسسه فرزان پایه گذار نخستین مرکز نگارش علمی ایرانی و ارائه دهنده خدمات پزوهشی به اعضای هیات علمی، پژوهشگران، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور می باشد و تا کنون متجاوز از ۳۰۰۰ قرارداد مشاوره و خدمات پژوهشی را با اشخاص حقیقی و حقوقی منعقد داشته و بیش از ۵۰۰ مقاله تا حداکثر IF در حد ۲۴در مجلات معتبر بین المللی منتشر کرده است.
این خدمات شامل ویرایش و نگارش مقالات پژوهشی، ترجمه متون علمی و پژوهشی، پیگیری انتشار مقالات در نشریات بین المللی، آنالیزهای آماری، طراحی مطالعه و نگارش پروپوزال می باشد.
از کلیه علاقمندان بویژه دانشگاه ها و اعضای محترم هیات علمی جهت همکاری و استفاده از خدمات موسسه دعوت می گردد.
فرزان: اولین، مجربترین و بهترین مرکز خدمات پژوهشی در کشور

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها