Skip to content

رئیس جمهور: اختراعات مبتکران و مخترعان جوان در متن اقتصاد و زندگی مردم وارد شود.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم استفاده از استعداد مبتکران و مخترعان جوان، گفت: باید همه دستگاه های مرتبط برنامه ریزی و همکاری کنند تا اختراعاتی که روزانه توسط جوانان با استعداد کشورمان در حال انجام است در متن اقتصاد و زندگی مردم وارد شده و خودش را نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در جلسه هیئت وزیران با بیان اینکه استفاده از استعداد مبتکران و مخترعان جوان می تواند زمینه تحولات فراوانی در بخش های گوناگون کشور وحتی زندگی مردم فراهم کند ، اظهار داشت : باید همه دستگاه های مرتبط برنامه ریزی و همکاری کنند تا اختراعاتی که روزانه توسط جوانان با استعداد کشورمان در حال انجام است در متن اقتصاد و زندگی مردم وارد شده و خودش را نشان دهد.

وی همچنین میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام را بزرگترین حادثه تاریخ بشر دانست و اظهار داشت : تا به امروز حادثه ای بزرگتر از میلاد پیامبر (ص) و بعثت ایشان اتفاق نیفتاده است چرا که بالاترین لطف خدا به عالم هستی وجود نازنین پیامبر است. هر چه خوبی و حقیقت در عالم است همه از تبع آن وجود مقدس است .

رئیس جمهور همچنین با اشاره به سالگرد شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و حوادث بعد از شهادت آن امام عزیز و آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) گفت: اینکه خدای متعال تمام عالم را برای وجود امام عصر (عج) خلق کرده باشد حرف گزافی نیست چرا که او واسطه فیض است . در حقیقت وجود امام عصر(عج) برای تکمیل هدف خدا از بعثت انبیاء الهی است و دوره امام عصر (عج) دوره ای است که باید حقایق عالم از پرده بیرون بیاید وحقیقت بندگی خدا و انسان بودن انسان چشیده شود .

دکتر احمدی نژاد با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) که در ماه ربیع الاول اتفاق افتاده است گفت : از آنجایی که انسان برای کمال آفریده شده و امام عصر(عج) واسطه فیض الهی است لذا راهی برای وصول به این توفیق بجز از طریق وجود مقدس حضرت ولی عصر (عج) وجود نخواهد داشت .

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها