Skip to content

شرکتهای دانش بنیان: هشت دستاورد جدید پارک فناوری پردیس رونمایی شد.

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در یازدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، از شرکت‌ها، فناوران و کارآفرینان برتر عضو پارک فناوری پردیس تقدیر به عمل آمد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری یازدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های  پارک فناوری پردیس بعد از ظهر امروز با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و پژوهشگران این پارک برگزار شد که در حاشیه این اجلاس نیز هشت دستاورد علمی و پژوهشی پارک فناوری پردیس رونمایی شد.
براین اساس شرکت‌های آرین ماهواره، پویش دارو، بسامد آزما، رزفارمر و کانیکاران شرق شرکتهای دانش بنیانی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از مهندس عبدالحمید صادق‌نژاد به عنوان فن‌آور برتر، مهندس کامبیز معظمی از شرکت کانیکاران شرق هم به عنوان کارآفرین، رامین رادمنش مدیر عامل شرکت رزفارمر به عنوان کارآفرین برتر، مهندس شریفی از شرکت مدصا به عنوان ارزش آفرین، مهندس شبیری از شرکت آرین ماهواره به عنوان صادرکننده برتر و نیز از سازمان صنایع کوچک به عنوان همیار برتر پارک و از وزارت بهداشت به عنوان همیار برتر شرکت‌های دانش بنیان  تقدیر به عمل آمد

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها