Skip to content

شرکت های دانش بنیان: شرکت های دانش بنیان دارای ایده و نوآوری حمایت می شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش مهم شرکت های دانش بنیان در تبدیل علم به فناوری گفت: این شرکت ها با ارائه ایده و نوآوری ها مورد حمایت قرار می گیرند.

دکتر محمود واعظی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری گیلان و نشست با فعالان حوزه ICT استان در جمع خبرنگاران افزود: در اختیار قرار دادن فضا و امکانات و پرداخت وام از جمله این کمک هاست.

وی اضافه کرد: اکنون بخشی از نیازمندی های کشور در حوزه ICT توسط شرکت های دانش بنیان انجام می گیرد بنابراین این شرکت ها مورد حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به بازدید از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان گیلان تصریح کرد: کارهای خوب، قابل توجه و با انگیزه بالا در بخش ICTانجام گرفته که برای ورود به بازار نیازمند حمایت هستند.

دکتر واعظی بیان داشت: برخی از این شرکت ها نتوانسته با زحماتی که کشیده اند، کارشان را وارد بازار کنند که نماینده عالی دولت در استان و ما در وزاتخانه بایستی برای تحقق این مهم کمک کنیم.

وی با بیان این که انگیزه بسیار بالایی برای کار در گیلان وجود دارد ، اظهار کرد: همین مهم سرمایه بزرگی برای بخش ICT این استان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در جریان سفر به گیلان قبل از نشست با فعالان ICT استان، از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان بازدید کرد.

۵۴ شرکت فناوری اطلاعات و الکترونیک در پارک علم و فناوری استان گیلان مستقر است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها