Skip to content

صعودی فراسا: عبور از مرز ۳۰۰۰۰ کاربر

طبق آخرین گزارش، تعداد کاربران سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا، از مرز ۳۰۰۰۰ نفر فراتر رفت. بر اساس این گزارش، هر کاربر در یک یا چند دوره آموزشی شرکت نموده است. تعداد فراگیران و کاربران در طی ۵ سال اخیر با سیری صعودی، مرتب در حال افزایش است.

همچنین با تایید صلاحیت موسسه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برگزاری دوره آموزشی و آزمون پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی که دارای مصوبه هیات وزیران نیز می باشد، تا کنون بیش از ۸۰۰۰  نفر در این دوره شرکت و فارغ التحصیل شده اند.

گفتنی است که این دوره برای کارکنان بیش از ۲۰ وزارتخانه، سازمان،  نهاد دولتی و دانشگاه برگزار شده و نظرسنجی های به عمل آمده، حاکی از رضایت بالای کارکنان و سازمان ها از برگزاری دوره آموزشی مذکور بوده است.

پیرو تایید مجدد صلاحیت موسسه از طرف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و مرکز آموزش مدیریت دولتی و استانداری در خصوص برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت در حوزه سلامت، این دوره هم اکنون در حال برگزاری برای سایر سازمان ها می باشد.

سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا پیشرو در برگزاری دوره های آموزشی و آزمونهای آنلاین است. دوره های این موسسه در حوزه های سلامت، کارآفرینی، مهارتهای فردی و حرفه ای، مهارتهای پژوهشی، دوره های ویژه دست اندرکاران مجلات، دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت، دوره های ICDL مبتنی بر امکانات چند رسانه ای و کاملا تعاملی در این سامانه وجود دارد.

سامانه فراسا در میان مراکز آموزشی خصوصی دارای بالاترین رتبه صفحه (Page Rank) از موتور جستجوی گوگل می باشد و یکی از بزرگترین محتواهای آموزشی به زبان فارسی شامل هزاران صفحه در این سامانه وجود دارد.

گفتنی است بیماریهای قلبی عروقی تا ۸۰ درصد قابل پیشگیری می باشد. امید است برگزاری این دوره آموزشی و دوره های مشابه منتج به ارتقای سلامت و نشاط مردم و کاهش بار هزینه های درمانی برای کشور گردد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها